Customer Success Representative

Customer Success Representative

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Eduhouse är ett snabbväxande utbildningsföretag med fokus på digitalisering och kompetensutveckling. Bolaget erbjuder utbildningar på ett koncist och pedagogiskt sätt i form av "Learning as a Service". Eduhouse kärnverksamhet är företagande, arbetsliv, digitalisering och IT-utbildningar som är avgörande i arbetslivet. Dessa är framtagna tillsammans med toppexperter i det lokala språket.

Eduhouse är verksamma i Sverige, Norge och Finland. Deras vision är att vara den största eLearning-partnern på den nordiska marknaden 2025. I Finland är Eduhouse redan i en ledande position och betjänar över tiotusentals användare i tusentals företag.



Din roll

Som Customer Success Representative på Eduhouse kommer du främst arbeta med att ge förstklassig kundorienterad service till de som nyttjar Eduhouse plattform. Du kommer arbeta tätt tillsammans med sälj- och produktavdelningen, i detta samarbete kommer du bland annat att agera som representant för kundens röst med målet att vidareutveckla produkten ytterligare. I de primära arbetsuppgifterna ingår även ett arbete med underhåll av kunddata på Eduhouse-plattformen samt andra interna system som bolaget nyttjar sig av.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Leverera förstklassig kundorienterad service till utbildningsinstitutioner och företagskunder
- Agera som representant för kundens röst jämtemot de andra teamen
- Underhåll av kunddata
- Utveckling av process och verksamhetsmetoder




Din profil

Vi söker nu dig som är driven, engagerad och framförallt serviceminded. Är du den som alltid gör det lilla extra för kunden och ser det som en motivationsfaktor att faktiskt få vara med att göra skillnad. Då kan det vara precis dig vi söker!

Krav för tjänsten

- Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice
- Kommunicerar obehindrat på svenska samt engelska
- Mycket goda datakunskaper

Meriterande för tjänsten


- Arbetslivserfarenhet inom B2B
- Erfarenhet av att arbeta i Hubspot
- Goda kunskaper inom finska och/eller norska




Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar Eduhouse med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 mars 2023

Liknande jobb


26 november 2024