Customer Success Sales till NCC Industry Servicecenter

Customer Success Sales till NCC Industry Servicecenter

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med på en spännande resa och utvecklas tillsammans med oss? Nu utökar vi vår organisation med en duktig kollega som vill vara med och utveckla såväl vårt erbjudande som vår bransch!

Om vår kund
NCC Industry arbetar med produktion av stenmaterial och asfalt. Marknaderna är koncentrerade till de nordiska länderna, där NCC är den ledande aktören i branschen. Här arbetar du i en stark gemenskap tillsammans med engagerade och professionella kollegor som drivs av att lära nytt, nå uppsatta mål, dela erfarenheter och göra verklig skillnad tillsammans. Vi utmanar oss själva för att driva utvecklingen och skapar kreativa lösningar framåt med ny kunskap. På kontoret i Borås är vi i dagsläget ca 40-50 medarbetare och du kommer ingå i ett härligt team på 2-3 personer. Vi befinner oss i fräscha lokaler i Pulsenhuset.

Hos oss blir du en del i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas tillsammans.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Sales kommer du att bedriva kreativ och affärsdriven försäljning med hjälp av flera olika kanaler mot utvalda kundsegment. Du kommer att ha ansvarar över dessa och arbeta löpande med att utveckla goda partnerskap som ger ett ökat värde gentemot kund. Du bedriver proaktiv försäljning till de utvalda kundsegmenten genom skapande av erbjudanden och koncept. I rollen kommer du även salesboosta varje kampanj genom att både kallringa och ringa på kvalicerade leads.

Utöver detta kommer du att:
· Skapa offerter, förhandla och stänga affärer
· Bidra till utformning av kampanjer både via webben och andra kanaler.
· Identifiera kundens behov och arbeta för att lösa dessa genom att t.ex identifiera samarbetspartners och därmed bygga nätverk.
· Arbeta med uppföljning och feedback


Din profil
För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en gedigen erfarenhet av att arbeta utifrån ett kundorienterat försäljningsarbete och är en fena på att skapa fantastiska kundrelationer. Du har ett genuint intresse och engagemang för försäljning och besitter goda kunskaper i affärsmannaskap. Eftersom vi är under utveckling och bygger vägen, är det viktigt att du är lösningsorienterad, flexibel, självgående och har en hög samarbetsförmåga. Du har ett stort eget driv, är lyhörd för att förstå kundens behov och vill arbeta för en optimal lösning för alla parter. Då vi är i uppstarten med ett ökat fokus på hela kundens resa och med försäljning mot specifika kundsegment ser vi att du är en person med erfarenheter från arbete med försäljning via olika kanaler och telefonförsäljning. Du är också van att skapa marknadskampanjer och material.

Du trivs i en föränderlig miljö, med stora möjligheter att påverka och där man skapar det som inte finns. Med engagemang, driv och nyfikenhet bidrar du med att hela tiden hitta sätt att bli bättre, både i rollen och som team, samt vårt erbjudande mot kund i sin helhet. Vi arbetar tillsammans för att hela tiden förbättras, där kundernas feedback är nyckeln till ständig utveckling!
Du besitter goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift, och vi ser det som meriterande om du kan andra språk så som norska, danska eller finska.

På NCC Industry i Borås arbetar du i en stark gemenskap tillsammans med engagerade och professionella kollegor som drivs av att lära nytt, nå uppsatta mål, dela erfarenheter och göra verklig skillnad tillsammans. Du kommer att ingå i Customer Success Teamet i Sverige, som idag består av två kollegor inom Customer Success Sales. Du rapporterar till Head of Servicecenter och jobbar tätt med teamet men också med vårt Servicecenter och våra lokala säljare över hela Norden.
Vi har höga mål och visioner och vi hoppas att du är redo att hoppa på denna utmaning och tillsammans med oss sträva efter att hela tiden utvecklas och bli bättre.

Placering för tjänsten är i Borås, men resor kan förekomma i affärssyfte till de övriga kontoren och vi ser därav att B-körkort är ett krav.

Välkommen till oss om du vill vara med om något stort - att förbättra vardagen för nuvarande och kommande generationer.

Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 13 februari 2022. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Marie Wikström på marie@effektiv.se eller Victoria Hedenquist på victoria.hedenquist@effektiv.se

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

Brf-utvecklare ekonomi

Brf-utvecklare ekonomi

13 november 2024

22 november 2024