Customer Success Service - Support

Customer Success Service - Support

Arbetsbeskrivning

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en driven och ansvarsfull medarbetare till vårt team i rollen som Customer Success Advisor- Support. Du hanterar servicen för våra större företagskunder i digitala kanaler samt ingår i våra dedikerade serviceteam mot ett mindre urval kunder. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.

Vad du kommer att göra

I rollen som Customer Success Advisor- Support kommer du att ingå i Customer Experience & Value Hub som möter våra kunder varje dag i telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att utveckla starka relationer med våra kunder, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en kundupplevelse i världsklass. Vår ambition är att alltid överträffa kundens förväntningar när vi hanterar deras ärenden, i avseende både kvalitet, effektivitet och ägandeskap. En nyckel för att lyckas är din förmåga att definiera och hantera kundens problem, genom att identifiera rotorsaken, där du antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adressera den i organisationen. Du kommer erbjudas möjlighet att utvecklas i din roll, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.

Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du har en förmåga att hantera enkla och komplexa ärenden i ett högt tempo. Du gillar att jobba bakom kulisserna med långsiktiga kundrelationer. Du ger wow service och mervärde för våra företagskunder och jobbar främst med mail och admin. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är bättre tillsammans. Du har erfarenhet av administration och det är meriterande med erfarenhet från serviceuppdrag.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Maria Quant på maria.quant@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: 1 juni

Placeringsort: Karlskrona
 

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 maj 2023
  • Ansök senast: 2 juni 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


9 oktober 2024

18 juli 2024

10 juni 2024