OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Upp till 15 % av alla vårdbesök står tomma på grund av sena avbokningar. Samtidigt växer vårdköerna och den administrativa arbetsbördan för vårdpersonalen ökar.
Vi löser problemen med tomma tider och ökande administration. Tänk dig att du har en vårdtid om två månader, men du har ont just nu och vill inte vänta i två månader på vård. Genom Zymego kan du få en tidigare tid till din klinik, kanske redan nästa dag. På så sätt minskar vi inte bara väntetiden för patienterna, utan vi eliminerar också administrationen för personalen och säkerställer att vårdtider inte går till spillo.
Vi söker nu en dig som vill ta ett helhetsgrepp om customer success och bygga upp funktionen från grunden.
Företaget
Zymego är en health tech startup baserad i Stockholm, som skapar en ny kategori för automatisering av schemläggning. Den första versionen av vår produkt används av kliniker i Sverige inom flera olika specialiteter och vi har ni fokus på ytterligare expansion i Sverige och snart även internationellt. När det gäller vår produkt har vi bara börjat. Det finns otroliga möjligheter att automatsera olika delar schmaläggning inom vården och på så sätt avlasta vårdpersonal och göra vården mer tillgänglig för patienter. Vi strävar efter att leda utvecklingen från manuell hantering till automatisering.
Rollen
Vi går just nu från ett litet grundarlett team till att bygga en organisation som kan ta bolaget till nästa nivå och hjälpa oss att växa snabbt både i och utanför Sverige. Rollen som Customer Success manager innebär att du bygger upp funktionen från grunden och har möjlighet att på sikt bygga upp och leda ett customer success team. Du kommer att jobba nära grundarteamet och vara delaktig i produktutveckling och utveckling av system för att skapa effektiva flöden för onboarding och uppföljning av kunder.
Huvudsakliga ansvarområden kommer att vara:
Hjälpa kunder att få ut så mycket av Zymego som möjligt.
Sätta upp effektiva rutiner och processer för onboarding och uppföljning av kunder.
Ansvara för onboarding och uppföljning av kunder
Vara delaktig i utveckling av en adminportal för onboarding och underhåll av kunder.
Kontinuerligt ta in feedback från kunder för förbättring av produkterna och utveckling av nya produkter.
Jobba tvärfunktionellt för produktutveckling och förbättring av befintliga produkter.
Om dig
För att trivas bra i den här rollen behöver du ha ett starkt eget driv och vilja ta stort eget ansvar.
Dina framtida kollegor
Vi är ett litet team med olika bakgrunder, men eftersom vi har en snabb expansion framför oss letar vi nu efter drivna och ambitiösa personer som vill vara med och bygga upp bolaget från grunden.
Vi kör för närvarande ett hybridlösning och i början kommer mycket av onboardingen vara ute hos kunderna.
Varför välja Zymego?
Vill du hjälpa vårdpersonal att ge vård till fler patienter och bidra till att minska vårdköerna? Då kommer du att trivas hos oss! Du kommer att få möjlighet att arbeta med något som gör skillnad på riktigt. Du kommer att ingå i ett litet men växande team, där du kan ha en stor inverkan på hur organisationen och produkten formas.
Dessutom erbjuder vi:
6 veckors semester
Konkurrenskraftig lön
Personaloptioner
Pension
Privat sjukvårdsförsäkring