OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Customer Success Specialist som vill arbeta på ett bolag som verkligen gör det lilla extra för både kunder och medarbetare.
Är du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Vill du bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats med högt i tak och en familjär känsla så har vi tjänsten för dig!
Om tjänsten
I rollen kommer du tillsammans med flera härliga kollegor runt om i Norden tillhöra Customer Success-teamet och arbeta i en varierande roll med många olika kontaktytor. Du är en av organisationens servicespecialister och ansvarar för hantering och administration kring inkommande order och produktfrågor via telefon och mail. En annan del av dina arbetsuppgifter är fakturafrågor, statistik, planering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar.
Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder, medarbetare och ett effektivt arbetssätt. Vi vill att du ska känna dig trygg och bidra med dina idéer och förbättringsförslag - tillsammans har vi kul på jobbet!
Information Eric Rahmqvist
Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar. Läs gärna mer på hemsidan.
Rahmqvist - Happy Workday
https://vimeo.com/274459149 from https://vimeo.com/rahmqvist on https://vimeo.com.
Din profil
För att växa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter:
- Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice
- Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
- Kunskaper i ekonomi är meriterande
- Kunskaper i Navision och Zendesk är meriterande
Vi hoppas att du är en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjänst och är flexibel och prestigelös då var dag inte är den andra lik. Du levererar alltid service i världsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga långsiktiga samarbeten med både kunder och kollegor. Du är en teamspelare av rang och både ser och stöttar upp dina kollegor samt är en fena på att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist på och att du enkelt kan ställa om efter nya förutsättningar. Utöver det hoppas vi att du är en riktig glädjespridare som sprider positiv energi på arbetsplatsen!
Praktisk information
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Arbetstider: 07.00-16.00
Plats: Lidingö
Om rekryteringsprocessen
Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig
Tjänsten är på heltid & tillsvidare, alla frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Linnéa
Under egna varumärken marknadsför Rahmqvistgruppen specialprodukter, med syftet att erbjuda våra kunder en bättre och effektivare arbetsdag genom att fylla funktioner som inte finns på marknaden. Vi leder snarare än följer. Vi skapar snarare än kopierar och vi strävar alltid efter att bli bättre, effektivare och är inte rädda för förändring. I dagsläget är vi omkring 300 medarbetare spridda från Storbritannien i väst till Hong Kong i Öst. Vår huvudsakliga marknad är Sverige, Norden, Storbritannien och andra delar av Europa. Huvudkontoret ligger i Stockholm och här skapas merparten av marknadsmaterial, strategier, koncept och sedan sprids det vidare ut i organisationen internationellt.http://www.rahmqvist.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Jesper Rahmqvist
Linda Almqvist
08-7667000
Linda Almqvist
08-7667000
Fattaneh Tehrani
076-220 49 07