Customer Success Specialist

Arbetsbeskrivning

Hos oss på 2MA Technology får du möjlighet att utvecklas inom Customer Success, samtidigt som du hjälper våra kunder att sänka sina kostnader och att minska sin miljöpåverkan! Hur då tänker du?

Jo - genom att stötta och vägleda våra kunder kring allt som rör vårt systemstöd, och göra livet lättare för våra användare!

Om rollen 
Vi levererar produkter/tjänster över hela Sverige som är ledande inom bokning, administration och analys av större fordonsparker. Idag har vi mer än 1000 kunder, främst inom offentlig sektor så som kommuner och regioner. De kan med våra produkter och tjänster få koll på allt som sker med deras fordon, samt hur dessa fordonsparker bäst kan optimeras för såväl mindre kostnader, som klimatpåverkan. 

Som Customer Success Specialist hos oss kommer du tillsammans med dina kollegor inom sälj att ansvara för våra kundrelationer. Ditt fokus blir att etablera och skapa dig personliga kontakter hos våra nya och befintliga kunder. Vid en implementation kan ditt ansvar exempelvis innebära att förse kunden med den utrustning som behövs, dra i gång och utbilda inom de tjänster vi erbjuder samt att lyssna på vidare önskemål.

Om dig
För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning viktigare än din erfarenhet. Du har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att stötta våra kunder på bästa sätt - du gillar helt enkelt att skapa bra relationer!

Som person är du trygg i att lyssna in och förstå kundens behov, samtidigt som du är lyhörd för idéer som kan leda till nya intressanta tjänster för 2MA. För att göra det på bästa sätt ser vi gärna att du har ett intresse och en förståelse för teknik. Det är även självklart för dig med kontinuerlig återkoppling och att kunna hantera flera kundprojekt parallellt. För rollen krävs det att du kan kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift.

Känner du igen dig i dessa personliga egenskaper och mindset, så har du alla förutsättningar för att ha roligt och göra ett riktigt bra jobb hos oss.  

Låter det intressant? 
Hör av dig så hittar vi en tid för att prata vidare. Läs gärna mer om 2MA på vår hemsida eller här på karriärsajten (här kan du också ansöka). 

Har du frågor eller funderingar om 2MA kan vara något för dig - kontakta Mathias Johansson, VD på mathias.johansson@2ma.se

Hur det är hos oss  
Vi på 2MA är ett innovativt team som alltid söker nya utmaningar. Vi tror att innovationskraft, ”fritt” skapande och tillit skapar framgång både personligt och för företaget. Ledorden "tillsammans med våra kunder" ska både genomsyra det vi gör på en arbetsplats samt skapa engagemang och gemensam framgång. Alla strävar åt samma håll och varje del i teamet är en viktig pusselbit för att nå målen vi sätter.   

Vi utvecklar själva våra tjänster och produkter från vårt kontor i Härnösand, där vi är  tio medarbetare inom utveckling, marknad, support och sälj. På så vis har vi skapat oss en förmåga att möta våra kunders önskemål - på en marknad med snabba omställningar.  

En del av Progrits
2MA är sedan början på 2021 en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.   

Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd. Det innebär dessutom en större trygghet då satsningar görs på lång sikt och med uthållighet.  

Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet och vara med om att göra 2MA till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt - jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2MA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 mars 2022
  • Ansök senast: 20 augusti 2022

Liknande jobb