OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Vill du bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats med högt i tak och en familjär känsla? Då har vi tjänsten för dig!
Mitt namn är Veronica Östberg, och är Head of Customer Success Team, och nu söker jag en Customer Success Specialist (med huvudansvar retur & rekamation) där du tillsammans med härliga kollegor på kontoret på Lidingö, samt runt om i Norden kommer att jobba med service till både kunder och kollegor. Min syn på ledarskap är taget mycket från idrottens värld där ord som respekt, delaktighet och lagkänsla är viktiga byggstenar och egenskaper. Jag är tillgänglig och lyhörd och tror på eget ansvar där drivet är att ständigt vilja utvecklas och lyckas tillsammans med teamet. Du kommer att gilla att vara en del av detta team om du är positiv, nyfiken och gillar dagar med många varierande arbetsuppgifter!
Om tjänsten
Du kommer arbeta i en varierande roll med många olika kontaktytor och du är en av organisationens servicespecialister. Ditt huvudansvar kommer vara är vår retur och reklamationsavdelning, att säkerställa att processen är så bra som möjligt, samt för att göra enklare tester av de produkter som kommer in. I tillägg och i mån av tid så ingår det även i rollen att ansvara för hantering och administration kring inkommande order och produktfrågor via telefon och mail både från kunder och säljare.
Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder, medarbetare och ett effektivt arbetssätt. Vi vill att du ska känna dig trygg och bidra med dina idéer och förbättringsförslag - tillsammans har vi kul på jobbet!
Information om företaget
Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och är än idag en familjär koncern som är experter på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna kunden och förstå vilka behov de har och hur man bäst kan hjälpa dem. De är idag specialister inom flera olika områden för att hjälpa dig skapa roligare, mer effektiva och hållbara arbetsdagar. Läs gärna mer på hemsidan. (https://rahmqvist.se/hem)
Din profil
För att växa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter:
- Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice/ lager/ logistik
- Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och orderärendehanteringssystem
- Kunskaper i ekonomi är meriterande
- Kunskaper i Navision och Zendesk är meriterande
Vi hoppas att du är en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du är van att jobba med processer och har ett öga för ständig förbättring och effektivisering utifrån ett nöjd kund perspektiv. Du gillar att arbeta i en varierande tjänst och är flexibel och prestigelös då var dag inte är den andra lik. Du levererar alltid service i världsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga långsiktiga samarbeten med både kunder och kollegor. Du är en teamspelare av rang och både ser och stöttar upp dina kollegor samt är en fena på att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist på och att du enkelt kan ställa om efter nya förutsättningar. Utöver det hoppas vi att du är en riktig glädjespridare som sprider positiv energi på arbetsplatsen!
Praktisk information
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Arbetstider: 07.00-16.00
Plats: Lidingö
Tjänsten är på heltid och gäller en direktrekrytering till Eric Rahmqvist, alla frågor kring tjänsten besvaras av Paula Torberntsson (ansvarig rekryterare).
Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig!