Customer Success Specialist - finsktalande!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en person som gillar kundservice, administration och att koordinera. Du ska tala finska och svenska flytande då du kommer att vara "bryggan" mellan Sverige och Finland. En rolig och härlig roll för dig som gillar att ge god service, support och hjälpa kunder.

Om rollen
I rollen som finsktalande Customer Success Specialist kommer du tillsammans med kollegor i främst Finland men även runt om i Norden, tillhöra Customer Success-teamet vars syftet är att skapa nöjda kunder, medarbetare och effektivisera arbetsprocesser. Ditt primära ansvarsområde kommer vara hantering och administrering av inkommande order samt produktfrågor. Dina sekundära ansvar kommer däremot skifta från dag till dag och vara av varierande natur.

Exempel på andra utmaningar som du kan komma att behöva hantera är:

- Översättningar i det dagliga arbetet i dialogen med kunder
- Ansvara för beställning av förbrukningsvaror
- Planering, koordinering och logistik inför möten konferenser samt utbildningar


Vem vi söker?
Kunden finner det viktigt att du är driven, teamspelare och tar stort ansvar för ditt arbete. Då tjänsten innebär högt tempo och varierande arbetsuppgifter måste du även vara flexibel samt prestigelös.

- Minst tre års arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
- God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/ärendehanteringssystem
- Svenska och finska flytande i tal och skrift, goda kunskaper i engelska


Meriterande:

- Kunskaper inom ekonomi
- En kreativ person som gillar att komma med nya idéer och förbättringsförslag


Om företaget
Kunden är en familjekoncern som har varit verksam i närmare 70 år. Bolaget specialiserar sig på allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén är att man måste lära känna varje kund, identifiera deras behov och sedan förbättra verksamheten genom effektivare, men även roligare samt hållbarare arbetsdagar.

Kunden lägger högt värde vid att deras anställda mår bra, blir hörda och får rätt stöttning i sin vardag

Ansökan och övrig information
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Lön: Fast lön
Arbetstider: 07.00-16.00
Plats: Lidingö

Vi tar emot ansökningar omgående och urval sker löpande. Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse och vår kund vill tillsätta denna roll omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GOAT Accelerate
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2021
  • Ansök senast: 29 september 2021

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024