Customer Success Specialist IoT

Customer Success Specialist IoT

Arbetsbeskrivning

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en driven och serviceinriktad medarbetare till Customer Experience & Value Hub i rollen som Customer Success Specialist (CSS) med fokus på IoT. CSS är specialisten i vårt kundteam som ska förenkla vardagen för våra stora företagskunder. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Vi välkomnar medarbetare som våga testa nytt, utmanar och vill vara med och driva förändring.

Vad du kommer att göra

I rollen som Customer Success Specialist kommer du att ingå i ett kundteam som möter våra företagskunder varje dag i telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att hantera enkla och komplexa ärenden med en kundupplevelse i världsklass, i nära samarbete med Customer Success Manager som har det övergripande serviceansvaret.  Vår ambition är att alltid överträffa kundens förväntningar avseende både kvalitet, effektivitet och ägandeskap. I rollen som specialist utvecklar du primärt kompetens inom Telenors mobila tjänster med specialistområde IoT, därefter kompetenser såsom Smart kommunikation och Telenors Företagsväxel.

En nyckel för att du ska lyckas i rollen är din förmåga att definiera och hantera kundens problem, genom att identifiera rotorsaken, där du antingen åtgärdar den direkt eller delegerar den till andra delar av vår organisation. En central ambition för oss är att skapa ett proaktivt arbetssätt som förenklar vardagen för våra kunder. Din roll är att datadrivet identifiera och leverera förbättringsförslag till Customer Success Manager med fokus på kundupplevelse, mervärde och WOW-faktor. Du kommer erbjudas möjlighet att utvecklas i din roll, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.

Vem du är
För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och förändringsbenägen, med en drivkraft att arbeta resultatorienterat och utveckla din kompetens. Ett genuint intresse för service är viktigt och att du trivs som bäst när du får utveckla en fantastisk kundupplevelse tillsammans med andra. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är starkare tillsammans. Du har erfarenhet från service inom business to business och det är meriterande med erfarenhet från Telecom och en teknisk inriktad arbetsmiljö.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – vi vill främja balansen mellan jobb och fritid utifrån uppdragets behov och förutsättningar. Majoriteten av din tid tillbringas på kontoret för störst samverkan i vår transformation.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: 4 juli

Placeringsort: Karlskrona
 

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 4 juli 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024