Customer Success Specialist / Norsktalande till techbolaget Hailey HR

Customer Success Specialist / Norsktalande till techbolaget Hailey HR

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hailey HR.

Om företaget:

Hailey är ett SaaS HR-tech startup som grundades våren 2020 av en grupp ingenjörer och entreprenörer med flera framgångsrika företagsbyggen bakom sig. De är idag ett team på cirka 30 personer med lång erfarenhet av både HR och tech som vill modernisera sättet som HR-avdelningar arbetar på.

Deras heltäckande HR-plattform täcker hela medarbetarresan; anställning, preboarding, performance, surveys, analytics samt offboarding. De hjälper sina kunder att samla all medarbetardata på ett ställe och ger chefer och medarbetare en modern användarupplevelse. Hailey utmanar och digitaliserar det traditionella HR-arbetet.

Hailey har idag sitt huvudkontor i Stockholm och ett sälj-kontor i Hudiksvall. Företaget går nu in i en expansiv fas och satsar nu på att börja bearbeta fler marknader internationellt både genom att etablera fler kontor i olika marknader men också genom att starta ett internationellt CS-team i Stockholm.

Arbetsuppgifter:

Som Customer Success Specialist är ditt huvudsakliga ansvarsområde att projektleda implementationen av systemet hos Haileys norska kunder, att utveckla kundernas arbetssätt samt att utbilda i ny funktionalitet. Tillsammans med ditt team ansvarar ni för kundernas onboarding i systemet och den fortsatta utvecklingen, samt säkerställer att kunderna får en upplevelse i världsklass.

Efter att en kund bestämt sig för att använda Hailey HR så lämnar säljavdelningen över till CS-teamet där ni leder kunderna från planering, uppstart och sedan löpande under hela implementeringsresan. I och med Customers Success närhet till kunderna och ständiga närvaro i systemet efterfrågas ofta expertisen i interna samarbeten med andra avdelningar. I samarbetet med utvecklarna representerar du kunden och ansvarar över att utveckla lösningar och funktionalitet som löser kundernas utmaningar. I samarbetet med sälj ser du till att överlämningen sker sömlöst och att förväntningar uppfylls.

I rollen kommer du inledningsvis att stötta Customer Success Managern och teamet med det dagliga arbetet i de olika kundimplementationerna och på sikt utvecklas för att kunna leda egna kunder från start till mål. Tillsammans med teamet är du bryggan mellan Haileys utvecklingsteam och kunderna och arbetar aktivt med att förbättra och utveckla systemet så att det blir det absolut bästa systemet på marknaden!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom sälj, HR eller projektledning
• God systemvana
• Du talar och skriver obehindrat på både norska, svenska och engelska

Som person ser vi gärna att du har en stark drivkraft, är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du bör trivas med att arbeta nära i team samt kunna strukturera och prioritera mellan dina arbetsuppgifter så att du kan stötta upp i parallella projekt samtidigt. Om du ser möjligheter i förändring, inte räds av utmaningar och gillar att arbeta i såväl team som självständigt så kommer du att trivas. Hailey HR drivs av att skapa ett system i absolut toppklass, vi tror att även du drivs av att alltid leverera med hög kvalitét i ditt arbete. Rutiner och processer är något vi skapar tillsammans, de är ett nytt och växande bolag vilket innebär att förändring och utveckling är en del av vardagen.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hornstull, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Ansvarig rekryterare: Victor Rundberg, victor.rundberg@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 19 januari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


26 november 2024