OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
24Storage-koncernen grundades 2015 och har närmare 5 500 förrådsutrymmen fördelade på tretton anläggningar på åtta orter runt om i Sverige. Grundarna av bolaget har varit bidragande till att utveckla flera av de ledande self-storageaktörerna i Europa, däribland Shurgard. 24Storage AB:s affärskoncept grundar sig i två globala makrotrender; urbanisering och digitalisering. De centralt belägna anläggningarna utrustas med den senaste teknologin som möjliggör en helt centraliserad drift. Bolaget utvecklar också en systemplattform anpassad för self-storagebranschen som kan erbjudas även andra fastighetsbolag. Den snabba expansionstakten gör att 24Storage ser ut att ha etablerat sig som en av de ledande aktörerna på den svenska marknaden redan innan utgången av 2017. Mer information finns på www.24storage.se
Om tjänsten
Som Customer Success Specialist är du en nyckelperson i 24Storages försäljningsorganisation. Du är ansiktet utåt som säkerställer att företaget utvecklar och upprätthåller försäljning med nya och befintliga kunder. Du ansvarar också för att se till att 24Storage:s anläggningar och butiker är i toppskick så att kunderna känner sig välkomna och får en positiv upplevelse.
Du kommer att arbeta varierat och möta kunder på olika sätt, både på plats via 24Storages anläggningar men även via deras nysatsning - ett modernt tekniskt system som innebär att du möter kunder digitalt via video. Som Customer Succes Specialist lyssnar du på kundens behov och ger service av hög kvalitet som överträffar kundens förväntningar.
Arbetsuppgifter
Som Customer Success Specialist kommer du att:
• Ge service till kunder på 24Storages anläggningar samt digitalt via kontoret i Stockholm
• Hantera och administrera diverse kundärenden
• Jobba säljdrivet i kundkontakten och ta hand om nya kunder och affärer
• Ansvara för underhåll och skötsel av anläggningarna
Kvalifikationer
För att passa i rollen som Customer Sucess Specialist ser vi gärna att du har:
• Några års erfarenhet från detaljhandeln, och gärna av serviceförsäljning.
• Tidigare erfarenhet inom telefonförsäljning (meriterande)
• Gymnasieexamen
• Flytande svenska i både tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
• Kan både arbeta i team och självständigt
• Administrativ förmåga samt sinne för ordning och reda
• B-körkort då resor inom Stockholm kan förekomma i tjänsten
Personliga egenskaper
Som person är du social, serviceorienterad och gillar att ge kunden det lilla extra. Vidare är du driven och tycker om att arbeta i en säljande och varierande roll. För att passa i tjänsten som Customer Success Specialist bör du gilla att möta kunder både via fysiska möten och genom videokontakt.
Vidare ser vi gärna att du:
• Har ett siffersinne och har fallenhet att uppmärksamma detaljer
• Är van användare av digitala system/sociala medier
Intresse för tjänsten
Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!
Placera Personal som rekryteringspartner
Placera Personal är en av branschens mest erfarna och betrodda rekryterings- och konsultuthyrningsföretag, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster samt har också specialistkompetens inom rekrytering på chefsnivå.
Vi är en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Placera Personals positiva företagskultur bidrar till att medarbetare stannar länge hos oss, vilket är en framgångsfaktorer som långsiktig samarbetspartner till våra kunder och en trygghet för dig som kandidat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719