OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vilka är vi
Fullt användbara produkter får aldrig någonsin mer gå till spillo. Med våra tjänster ska människor och företag kunna konsumera med mer förnuft - och ta ansvar för hur varor säljs, köps, transporteras och används."
PS Auction är det lilla trivsamma bolaget med stora ambitioner och stort hjärta. PS bildades 1958 och är idag ett nätauktionsföretag med flera kontor runtom i Sverige. Från 2022 ingår vi i en av Europas största koncerner för nätauktioner - TBAuctions. Koncernen har en auktionsomsättning på cirka 1 miljard Euro. I Sverige är vi totalt cirka 50 anställda och säljer auktionsobjekt för över en halv miljard. På vår auktionstjänst PSauction.se (https://psauction.se/) hittar du mängder av nya objekt att lägga bud på, och vårt företag växer ständigt.
Vad vårt jobb är
På PS är aldrig den ena dagen den andra lik, detta tack vare vår affärsmodell där både objekten vi säljer, inlämnande och köpande kunder varierar. Dessutom känns det bra i magen att veta att hela vår affär bygger på återbruk och hållbarhet. För vår övertygelse är att allt har ett värde och vårt jobb blir därför att frigöra kapital åt våra kunder samtidigt som livscykeln för fordon, maskiner och utrustning förlängs - bra för både företag och miljön.
Vad ditt jobb blir
I rollen som Customer Success Support erbjuds du en bred roll med varierande uppgifter i ett företag i förändring. Du ingår i Success Support Teamet där ni har ett gott samarbete men där alla har självständigt ansvar för sina arbetsuppgifter. Rollen innebär att den anställde ansvarar för att hanteringen av kundtjänstrelaterade frågor både internt och externt. I rollen förväntas du söka svar på kundernas frågor och minimera antalet kundkontakter. I tjänsten ingår även administrativa arbetsuppgifter såsom, exempelvis hantera inkommande finansieringsförfrågningar, reklamationshantering och ångerrätter från kund.
Det är en naturlig del av det dagliga arbetet att ifrågasätta och förbättra processerna för att skapa en smidigare hantering och hög kvalitet i arbetet. Det tillkommer även en hel del ad hoc-uppgifter där du behöver ha ett nyfiket, flexibelt och ett lösningsorienterat arbetssätt.
Är du vår nya medarbetare?
Vi söker dig med relevant erfarenhet. Du kan vara i början av din karriär eller ha arbetat i ett par år men vill växa i en ny organisation. Det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära och utvecklas.
Som person ser vi att du är positiv, driven och nyfiken. Du ser möjligheter i förändring och trivs i en miljö med många kontaktytor. Du har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter och är strukturerad och noggrann i ditt utförande.
Vad vi erbjuder
Vi erbjuder en arbetsplats i positiv miljö med glada och engagerade medarbetare. Att vara en del av PS Auction innebär att du är en viktig del i vår utvecklingsresa. Vi har precis flyttat till nya fina lokaler i Mölndal.
Vi är måna om att vår personal trivs bra! Vi arbetar kontinuerligt med utvärdering av personalens trivsel och vad vi kan göra för att du ska trivas.
Vi erbjuder friskvårdsbidrag, tjänstepensionsavsättning och sjukvårdsförsäkring.
PS Auction är ISO certifierat enligt 9001 och 14001 samt kollektivavtalsanslutet och tillämpar de förmåner avtalet innebär.
Detaljerna
- Anställningsform: Heltid, Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning tillämpas.
- Ansökan: Senast den 2/10. Urvalsprocessen sker löpande så vänta inte med din ansökan.
För frågor om tjänsten, vänligen kontakta: lena.brodin@ps.se