OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aqua Dental växer så det knakar och vårt fantastiska Customer Success team behöver nu förstärkning av en aktiv inspirerande teamledare för att ansvara för den dagliga verksamheten. Var med på vår resa mot att erbjuda Sveriges mest kvalitativa tandvård!
För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter samt stor möjlighet att påverka, göra skillnad och bidra till vår resa att förändra svenska tandvården och göra den tillgänglig för alla.
Om oss
Aqua Dental befinner sig i en spännande fas i resan mot att förändra svensk tandvård i grunden. Genom digitalisering, korta väntetider, gästvänliga miljöer - och ett kompromisslöst fokus på kvalitet - vill bolaget sätta en ny standard för tandvården och omdefiniera hur upplevelsen hos tandläkaren kan se ut.
I dag är Aqua Dental en av Sveriges största och snabbast växande tandvårdskedjor med snart tjugo kliniker och mer än 500 enastående medarbetare. Aqua Dental drivs med övertygelsen om att dess framgång ligger i att våga sluta göra saker som de alltid gjorts - Aqua Dental utmanar i stället normer och arbetssätt som tandvårdsbranschen historisk har tagit för givet.
Aqua ska ligga i framkant för en fantastisk kund- och patientupplevelse. Det gör vi genom att erbjuda våra patienter tandvård med kvalitet till rätt pris - alltid med kundens välbefinnande i fokus. Vi erbjuder gedigna öppettider, god service, kvalitativ tandvård och nyfiken personal. Dessutom är våra kliniker designade med våra patienter i åtanke för att skapa en så rofylld och angenäm upplevelse som möjligt.
Om tjänsten
Som teamledare är du ansvarig för daglig operations i vårt fantastiska Customer Success-team. Teamet hanterar kommunikation med våra befintliga och nya patienter, oavsett var i landet de befinner sig. Du kommer att arbeta med att utveckla teamet och vara ansvarig den dagliga verksamheten för att säkerställa bästa möjliga service till våra patienter tillsammans med våra kliniker och specialister. Du arbetar också aktivt med inkommande och utgående kontakter mot såväl nya som befintliga patienter - via mejl, chatt och telefon.
Du ges möjligheten att arbeta i ett glatt och målinriktat team och i nära samarbete med våra kliniker och supportfunktioner. Som Customer Success medarbetare blir du patienternas första kontakt och genom ditt kundfokus och glada humör känner sig patienterna välkomna och trygga redan innan de kommit till kliniken.
I kontakten med patienterna ser du till att de får svar på sina frågor och hjälp med att boka in rätt tandläkare snabbt och lätt. Du gillar att jobba mot tydliga målsättningar och nyckeltal och stimuleras av att hela tiden tävla med dig själv för att bli bättre.
Som person är du självgående, lösningsorienterad, empatisk och positiv. Du tycker om att arbeta med människor och drivs av att skapa glada och positiva kundupplevelser. Du har en god kommunikativ förmåga som innebär att du har förmåga att kommunicera, lyssna, observera, vara mottaglig och visar respekt. Rollen kräver även att du har ett strukturerat arbetssätt.
För att lyckas i denna roll ser vi att du har:
- Minst 1 års erfarenhet av att utveckla och coacha kundtjänstteam
- Tidigare erfarenhet från kundtjänst och/eller försäljning med fokus på kundservice via chatt, telefon och mejl
- Självgående och driv att prestera och leverera mot mål och nyckeltal
- Goda kunskaper i CRM-system, med fördel Hubspot
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Du kommer att arbeta från vårt Huvudkontor som ligger centralt i Stockholm City och vi ser gärna att du är på plats så snart som möjligt. Arbetstider enligt rullande schema. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning på heltid.
Vid frågor är du välkommen att ta kontakt med Malin Rosdahl, malin.rosdahl@aquadental.se eller Dajana Houdek, dajana@aquadental.se
Din ansökan tar vi gärna emot så snart som möjligt då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jorge Penaranda
0707182348