Customer Success till Empori

Customer Success till Empori

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundrelationer och vill ta nästa steg in i ett sammansvetsat produktbolag där din kompetens kommer uppskattas? Vi på Empori söker nu dig som vill bli en del av vårt Customer Success team där du är med och utvecklar vårt sätt att arbeta med våra kunder för att göra dem mer framgångsrika med våra produkter.
Vi på Empori utvecklar, säljer och förvaltar specialiserade webblösningar till våra kunder inom fritidsfordonsbranschen, utifrån plattformen Umbraco. Tillsammans med våra systerbolag inom Progrits-gruppen erbjuder vi branschanpassande lösningar inom webb-och e-handel till kunderna. Vi drivs av att våra kunder syns mer och säljer mer till fler, genom att ta deras affärer till nätet.
Vår kultur präglas av mantrat ”laget före jaget”. Vi är alla införstådda med vad som behöver göras och byggas, för att hjälpa våra kunder att utveckla sina verksamheter. Alla hugger i där det behövs för att ro projekt i hamn, lösa supportärenden och vidareutveckla våra produkter.
Om rollen
Som en del av Customer Success-teamet blir du ansvarig för att säkerställa att våra kunder och användare har en bra upplevelse med våra produkter. Ditt fokus kommer att vara att bygga starka relationer med kunder, förstå deras behov och mål kring hemsida och e-handel samt arbeta nära dina kollegor för att se till att vi utvecklas och blir bättre. Detta kommer du att göra utifrån något utav våra kontor i Göteborg eller Jönköping.
Dina ansvarsområden inkluderar huvudsakligen att:
Driva implementationsprojekt för både nya och befintliga kunder samt säkerställa att de har rätt förutsättningar för att lyckas med våra webblösningar
Analysera potentiella kundbehov och identifiera möjligheter till förbättringar
Bygga starka relationer med våra kunder och diskutera förbättringsområden, samt uppmärksamma kunden på våra produkter
Samarbeta med kollegor för att hantera problemställningar från kund
Utveckla och implementera strategier internt för att bli ännu bättre på att göra våra kunder framgångsrika

Om dig
För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Med det sagt ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med IT-relaterade projekt.
Vi ser även att du:
Har förmåga att bygga och underhålla starka kundrelationer
Har viss teknisk förmåga
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av Umbraco samt ett öga för grafisk design. Det är även ett stort plus om du talar tyska eller norska då vi har både befintliga och potentiella kunder i dessa länder.
Utöver detta hoppas vi att du brinner för att hjälpa andra, är nyfiken, lösningsorienterad och att du har ett intresse för mjukvara. Kanske har du till och med erfarenhet av att jobba med SaaS-lösningar. Du tar gärna initiativ när det kommer till att föreslå förbättringar och hitta vägar framåt.
Hos oss på Empori värderar vi grit högt. Det innebär att vi är ihärdiga, beslutsamma och modiga nog att ta oss an utmaningar tillsammans. Förutsättningarna är inte alltid optimala och riktlinjerna skapas längs vägen – precis som livet i allmänhet. Detta mindset känner du igen dig i.
Intressant? Kontakta oss!
Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.
Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist på Progrits.
Empori är en del av Progrits
Empori är en del av Progrits – en nordisk mjukvarukoncern med ett tjugotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, transport & logistik samt integrerad e-handel. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn.
Att vara en del av Progritsinnebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.
Är du somoss,tror vi att duvill känna meningsfullhetpå jobbet – och vara medomatt göraEmporitill ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Empori
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2024
  • Ansök senast: 20 april 2025

Liknande jobb


28 november 2024

Teknisk support

Teknisk support

28 november 2024

28 november 2024

Dansktalande supporttekniker

Dansktalande supporttekniker

28 november 2024