OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
”Det bästa med att jobba på GK är att få utvecklas både som person och kompetensmässigt då det ofta dyker upp nya utmaningar att lösa. Vi är en tight liten avdelning som samarbetar, hjälper och stöttar varandra i de vardagliga arbetsuppgifterna. Utöver detta hjälper vi även alla de andra avdelningarna runt om i landet och agerar lite som en spindel i nätet” - såhär beskriver Therese sitt jobb - är du nyfiken på att jobba som rikskundsansvarig och bli en del av Thereses team? Läs mer och ansök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Här blir du en del av ett bolag som drivs av att förbättra miljön för både kunderna och samhället i stort! GK är Skandinaviens ledande tekniska entreprenör och servicepartner. De erbjuder tekniska installationer och rådgivning som bidrar till betydande energibesparingar och miljövinster, i kombination med optimal bekvämlighet för användarna.
I rollen kommer du att ingå i ett mindre team på fyra personer som jobbar i liknande roller - här är det högt i tak och du har möjlighet att få stöttning av dina kollegor. Therese och Emmie i teamet beskriver båda en vardag där du får koordinera, samarbeta tight med kollegor och utmanas med nya uppgifter. Du blir vidare en del av kontoret i Luleå med ett fyrtiotal kollegor, och du kommer att jobba med kunder i hela Sverige. Gänget i Luleå hittar gärna på teamaktiviteteter eller har AW tillsammans och väntar på att du blir en del av deras team!
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter består till stor del av ett övergripande ansvar för befintliga kunder och att utveckla relationerna med dem. Du kommer att vara en nyckelperson och länken mellan rikskunder och GK lokalt vilket gör att det är viktigt att du är både engagerad och driven. Du kommer till exempel:
* Ha kontaktytor internt men även med myndigheter, leverantörer och underentreprenörer
* Ansvara och utveckla kundens portfölj, med tillhörande presentationer.
* Leverera rådgivning och tekniska lösningar som förbättrar kundernas drift, miljö och energi. Du ansvarar därmed över att hålla deadlines och presentera anbud anpassat till kundens verksamhet.
* Sammanfatta texter och överföra informationen till kollegor.
* Ta egna initiativ samt planera och organisera arbetet i enlighet med uppsatta mål, budget och tidsplaner.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av en koordinerande roll där du fått samordna olika kontakter och driva projekt framåt
- Behärskar svenska då det är en kundnära roll som kräver det
- Har erfarenhet av att arbeta i Officepaketet och snabbt navigera i olika system
- Är socialt utåtriktad och inte rädd att ta kontakt med kunder och förväntas kunna hantera administrativa uppgifter
- Trivs med ansvar och vill utvecklas tillsammans med ett tight team!
Har du erfarenhet av att leda projekt ser vi det som meriterande, detsamma gäller om du har kunskap relevanta för tjänsten så som inom fastighetsbranschen, VVS, eller liknande.
Stor vikt i denna process kommer att ligga på dig som person, för dig är det självklart att alltid göra ditt bästa samt att du visar stort engagemang och fokus på dina arbetsuppgifter. De personliga egenskaperna vi kommer att fokusera på under denna process är:
* Självgående
* Serviceinriktad
* Problemlösande
* Strukturerad
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Luleå
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om GKs här
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231