Customer Success till Påmind

Arbetsbeskrivning

Om kunden

Påmind är en spännande startup inom fintech, som vill förändra marknaden och göra den mer rättvis. Påminds vision är en marknad där alla konsumenter kan känna sinnesro gällande sina avtal. Bolaget kämpar för att kunderna ska kunna luta sig tillbaka och känna sig trygga med sina avtal, att kunden har rätt avtal och får valuta för pengarna. Påmind vill helt enkelt sätta punkt för smyghöjningar och känslan av att bli lurad. Lojalitet ska löna sig!

Uppdraget på Customer Success på Påmind är att på alla sätt bidra till att våra kunder får en positiv och framgångsrik upplevelse av våra tjänster. Bolaget tar ansvar för sina kunders totala upplevelse i allt från att våra tjänster ska vara lätta att förstå och använda, till att de förenklar vardagen och är värdeskapande. Företaget vill att alla Påminds kunder ska få en positiv och härlig upplevelse i alla kanaler och kontakter.

Inom Customer Success kommer du få alla verktyg av bolaget för att utvecklas inom både service och sälj. Du kommer ingå i ett energiskt, glädjefullt och innovativt team som drivs av att skapa den bästa upplevelsen för kunden. Teamet idag arbetar för att ha roligt på jobbet och ser värdet av gott samarbete för att förbättra deras tjänster och kundupplevelser!

Om rollen

Bolaget söker en social, positiv, driven och ansvarstagande person som älskar att hjälpa konsumenter i deras vardagsekonomi. På Customer Success har du en central roll i Påminds verksamhet och är drivande i att hjälpa våra kunder till bättre villkor och besparingar.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Uppsökande och inkommande kontakt med kunder över telefon, mail och genom företagets app.
- Göra behovsanalyser, pedagogiskt utbilda och rådge kunder över telefon för att se till att varje kund hittar rätt typ av avtal och det bästa erbjudandet.


Kvalifikationer

Vi söker dig som har ett utpräglat servicetänk, är driven och resultatfokuserad. Du tycker om att tala med kunder över telefon på ett förtroendefullt sätt och har lätt för att förstå behov samt komma med lösningar. Vidare ser vi att du är intresserad av hur bolagets produkter och tjänster fungerar, att du kan jämföra deras för- och nackdelar på ett effektivt sätt. Förutom detta ser vi gärna att du trivs med att hjälpa andra, arbetar självständigt obehindrat samt tycker om att bidra till en härlig stämning i teamet.

Troligtvis har du tidigare arbetat med någon typ av kundtjänst eller försäljning över telefon alternativt annan motsvarande kundkontakt.

Tillträde och omfattning

Tjänsten är på heltid med start snarast möjligt. Du blir anställd hos oss på Hero, Påmind har sitt kontor centralt beläget i Stockholms innerstad med mycket goda kommunikationsmöjligheter, Luntmakargatan 26. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd hos Hero men har mycket goda möjlighet till tillsvidare anställning hos kunden efter det.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2021
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024