OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Customer Success ansvarar du för det dagliga kundarbetet. Här kommer du stötta och stärka våra relationer med befintliga samt nya kunder. Ditt arbete går ut på att utveckla och hjälpa dem att maximera sina resultat via våra tjänster. (https://www.studentrecruitmentsystem.com/)
Typiska arbetsuppgifter:
- Onboarding av nya kunder.
- Utbilda befintliga kunder i vår produkt samt öka deras exponering av digital marknadsföring.
- Ha en regelbunden och tät uppföljning med våra kunder där deras behov är i fokus.
- Förmedla marknadsföringens vision och potential.
- Hjälpa och lära våra klienter att förstå resultatet vi förmedlar.
Vad erbjuder vi?
- Möjlighet att arbeta med några av Sveriges största företag
- Tillfället att delta i konstruktionen av vårt Customer Success arbete
- Arbeta med många olika nyckelpersoner hos våra kunder
- Ingå i ett tillväxtbolag med en snabbfotad platt-organisation (här händer det ständigt nya spännande grejer)
- STORT utrymme för initiativ, innovation och idéer. Vi välkomnar dem- och vi vill ha dem!
- Internationellt bolag med kollegor från UK, US, Spanien, Chile, Frankrike, Kina, mfl.
- Möjlighet att jobba i en stabil, trygg organisation mot en tydlig vision
- Friskvårdsbidrag (vid tillsvidareanställning)
- Gemensamma löp och träningspass
- En rolig arbetsplats där vi kör inspirerande kompetensutvecklingar, varvat med pingis, och spontana miniatyr-pass med plankan situps etc.
- Måndagsfrukost, kompetensutveckling och teambuilding-aktiviteter
- Riktigt trevliga och sommar och Julfester, skärgårds Kick-Off på Lillsved och månatliga superhärliga After Works.
Vem söker vi?
- Du älskar att ta initiativ, att skapa kundrelationer är en självklarhet!
- “Smarta” mål är självklarhet för dig, vare sig det är inom försäljning eller om du ska baka 100 bullar på 60 minuter.
- Nyfikenhet är en av dina främsta egenskaper samtidigt som du har nära till skratt, är driven, social och gillar att ha kul på jobbet.
- Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet inom Customer Success, Account Management, kundtjänst eller inom något annat serviceyrke.
- Du trivs bra med att presentera och tala inför människor.
- Självfallet pratar du svenska och engelska, kan du fler språk är det ett + i kanten.
Meriterande
- Erfarenhet av att arbeta i Hubspot och Excel.
utbildning.se och Keystone Familjen
utbildning.se är en del av Keystone Education Group, en säljdriven organisation med en nice vision om att hjälpa alla i världen att hitta rätt utbildning. Idag har vi ca 4 000 utbildningsleverantörer och vi hjälper dem att nå ut till potentiella studenter. Som medlem i Keystone Familjen kommer du att jobba med en ung internationell grupp på Keystone´s huvudkontor i Stockholm. Vi är ett gäng som tror på livslångt lärande och utvecklar kontinuerligt våra medarbetare, dels internt genom “Keystone Academy” men även externt med några av de bästa utbildningssätena i världen.
Vill du vara en del av vår familj?
Skicka in din ansökan till oss redan idag! Om du har några frågor, vänligen kika in på vår FAQ sida (https://career.educationsmediagroup.com/pages/faq). Hittar du inte det du söker är du varmt välkommen att chatta med oss!