Customer Success/Customer Support till Holm Security

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Customer Success/Support hos vår kund Holm Security ingår du i Customer Success teamet. Du hjälper både nya och befintliga kunder med frågor och med utbildning, allt för att sträva efter att kunden får ut så mycket som möjligt av tjänsten. Du har kontakt med kunder både via mejl, telefon och via besök, samt att du även arbetar mot Holm Securitys kunder i andra länder. Du har nära samarbete med både Säljare och Tech teamet på företaget.

Några av dina arbetsuppgifter:

- Supporta och utbilda befintliga kunder i Europa och Asien
- Aktivt följa upp befintliga kunder för att se så de får ut så mycket som möjligt av tjänsten
- Supportera prospects som fått en testversion
- Hjälpa nya kunder att komma igång med plattformen
- Utbilda befintliga kunder i plattformen



Om företaget
Holm Security grundades 2015 och arbetar inom IT-säkerhetsbranschen. De erbjuder sina kunder smarta lösningar för att arbeta tryggt och skyddat på nätet genom att upptäcka och förebygga säkerhetsbrister i system. Företaget finns i en ljus, fräsch och luftig lokal precis vid vattnet i Alviks strand.

Holm Security erbjuder en spännande entreprenöriell miljö där du får möjlighet att arbeta med några av Sveriges främsta entreprenörer - på senare tid Sveriges troligen mest framstående entreprenörer inom IT-säkerhet. De tycker om att umgås och dela upplevelser med teamet på vägen till framgång! After Work, events och resor är bara några av de saker som de gör tillsammans.


Din profil
Vi söker dig som har arbetat minst ett år inom IT-support eller teknisk support och som är redo att ta nästa steg. Vi ser att du är social och har ett bra kundbemötande, både via telefon och via möten. Du är van att hjälpa kunder i tekniska frågor och strävar alltid efter hög kundnöjdhet. Det är meriterande om du har arbetat med SaaS eller molntjänster. Vi ser även att du har god förståelse för TCP/IP, nätverk och webarkitektur samt att du har goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska.
Som person är du organiserad och kan hantera flera olika uppgifter samtidigt. Du är social och drivs av att hjälpa kunder, samt att du är bra på att samarbeta med andra.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Sökord: Customer Success, Customer Support, Teknisk Support, 1st Line Support, Teknisk kundtjänst

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 31 oktober 2018

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024