OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Loggamera är en växande bolag i Täby utanför Stockholm. Vi bygger världens vassaste plattform som tjänst för fastighetsautomation, Platform as a service PaaS for propTech.
Vi söker nu personal till vår Customer Success-avdelning för att expandera våra möjligheter att leverera bättre tjänster snabbare till våra kunder.
På Customer success hjälper vi våra kunder att lyckas. De flesta av kunderna är fastighetsägare och/eller förvaltare och behöver snabb respons, trygga i att vi löser deras problem och inte tappar eller glömmer några uppgifter.
Arbetsuppgifterna är bl.a. uppsättning av nya kunder, stöd längs resan för driftsättning av teknik, support, felsökning och utbildningsmöten i Loggameras plattform, m.m. Det mesta sker digitalt från kontoret med telefon och mail men ibland på plats hos kund.
Du kommer att få utbildning i produkten och tjänsterna längs vägen.
Vi söker dig som vill växa med oss, som gärna har B-körkort och är flytande i både Svenska och Engelska. Erfarenheter från support och motsvarande är meriterande men personlighet och flexibilitet är av större vikt.
Vi prioriterar ett sammanhållet team, social kompetens och intresse för plattformen och våra kunder före betyg och andra kvalifikationer. Flytande Svenska och Engelska i tal och skrift är ett krav. Arbetsplatsen är i Stockholm, Täby.
Lycka till med jobbsökandet och hoppas vi hörs snart!