OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med Customer Support på ett trevligt och växande företag i Göteborg?Cybit är en internationell koncern med ca 200 anställda.Företaget startades år 2000 och har idag kontor i England, Tyskland och Sverige.Cybit säljer telmatikbaserade positionerings- (fleetmanagement) och logistiklösningar och är idag en av Europas ledande.Besök gärna www.cybit.co.uk för att läsa mer om företaget.Cybit expanderar nu och vill förstärka sin organisation på supportavdelningen i Göteborg. Arbetsbeskrivning: Kundsupporten är en mycket viktig del av verksamheten.I rollen som Customer Support kommer du att serva företagets kunder och återförsäljare på den svenska marknaden.Du kommer att vägleda och hjälpa kunden med kunskap om produkterna per telefon.Du kommer att ansvara för den initiala kontakten med kunden och vid behov vidarebefordra till expertisen som finns i England eller Tyskland.Rollen innefattar både support och utbildning.Du kommer även att utbilda nya användare av produkten.Vem är du?Vi vill att du är genuint intresserad av teknik och kundkontakter.Du har förmodligen arbetat med support och ev.handledning/utbildning inom tekniska tidigare.Du har lätt för att sätta dig in i nya tekniska lösningar, är problemlösare och har en pedagogisk förmåga.Du tycker om ha mycket utåtriktade kontakter och har lätt för att ta människor.Du kommer att ha kontakt med kollegor i både England och Tyskland så det är ett krav att du behärskar svenska, engelska och tyska. Tjänsten är på heltid och är en tillsvidareanställning. För att söka tjänsten gå in på www.flexlife.se.Vi arbetar med ett löpande urval så sänd in din ansökan så snart som möjligt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Ahlén
0708-338419
Marcus Johansson
0708429471
Maria Ahlén
0708-33 84 19
Marcus Johansson
0708-42 94 71
Maria Ahlén