OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns idag på 38 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Nu söker vi för kunds räkning en customer support. Uppdraget pågår i minst 6 månader med start omgående. Vår kund är verksam inom fordonsindustrin. I arbetet ingår: - Att sköta de dagliga kundkontakterna med avseende på leveransfrågor - Att vid risk för leveransstörningar informera kund - Att ta emot och bearbeta inkommen information rörande leveransbehov och förändringar - Att optimera uttagskvantiteter samt uppdatera förpackningsinstruktioner. - Att samordna information rörande extrafrakter och reklamationer. - Att i samråd med säljare bearbeta forcastunderlag på löpande artiklar. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av affärssystemet Movex sedan tidigare. Har du tidigare arbetat inom fordonsindustrin ses det som meriterande. Du behärskar det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift. Som person är du social, samarbetsvillig och stresstålig.