Customer Support

Arbetsbeskrivning

Du blir en del av en arbetsgrupp som brinner för Self Storage och har gjort det här sedan 2006. Vi har kommit långt, men har den stora resan framför oss. Delar du vår önskan att göra en ordentlig tillväxt- och utvecklingsresa?

Om jobbet

Jobbet går kort och gott ut på att skapa värde för våra kunder. Det gör du förstås genom att ha kontakt med kunderna, men också genom att samverka med resten av teamet för att tillsammans skapa bästa möjliga kundupplevelse.

Både försäljning och tillträde sker digitalt, vilket gör att kunderna till stor utsträckning hanterar detta själva. Du supportar vid behov, ordnar tillträde för inleveranser när våra kunder får produkter till anläggningarna, besöker våra anläggningar och säkerställer att avtal och liknande hanteras korrekt.

Vi på Servistore önskar att du:

- Lockas av att vara med på tillväxtresan och vill bidra till att vi sätter standarden för hur modern Self Storage ser ut.
- Har ett par års erfarenhet av service, gärna med kundkontakter över telefon och mail. Vår dröm är att du arbetat i en verksamhet med en riktigt vass kundservicefunktion. Kanske har du även erfarenhet av försäljning.
- Har erfarenheter som på olika sätt kommer att berika och utveckla vår servicefunktion (kom ihåg att berätta om dem när du söker!)
- Har god teknisk förståelse och logisk förmåga för att på bästa sätt guida kunderna på distans.
- Mår som bäst när du får möta människor (även om det till stor del är digitalt) och att bidra till att varje kund får en bra upplevelse av Servistore och tjänsten.
- Bidrar till mångfald i teamet som idag består av två lagom unga män från Östgötsslätten. Vi rekryterar ju även din nya chef samtidigt, så teamet kommer i slutänden bestå av dig och tre till. Men hur som helst så tycker vi det är positivt att du bidrar till att bredda teamet på ett eller annat sätt så vi blir ännu bättre.
- Gillar kaffe, lasagne, te, lussebullar, läsk, sallad, energidryck, vatten, kanelbullar eller glass. Eller nä, det viktigaste är egentligen att du vill hänga med oss på luncher och fikastunder oavsett vad du gillar att äta.
- Kan överväga att ibland supporta en av dina kollegor som försöker få med oss alla på hoodie-fredag, men oftast blir ganska själv i sin hoodie ;)




Ansökan

Vi tar emot ansökningar till den 26 november. Vi räknar med att vara i mål med rekryteringen under december med tillträde efter årsskiftet enligt överenskommelse.

Vi är väldigt oflexibla när det gäller var vi vill ha din ansökan, den tar vi endast emot via karriärsidan. Däremot är vi väldigt flexibla när det gäller hur du skickar din ansökan. Exempelvis kan du ladda upp en video, du kan söka med din Linkedin-profil eller rent av bifoga ditt CV och/eller personliga brev. Välj det sätt som passar dig bäst och skippa de moment du inte trivs med, men kom ihåg att berätta för oss varför just du är den vi letar efter.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes i denna rekrytering.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Carinci

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Servistore
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2020
  • Ansök senast: 26 november 2020

Besöksadress

Gillbergagatan 22, Linköping
None

Postadress

Gillbergagatan 22
Linköping, 58273

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024

27 december 2024