Customer Support

Arbetsbeskrivning

Du blir en del av ett företag som grundades 2006 och en arbetsgrupp som brinner för Self Storage. Vi har kommit en bra bit på väg, men har fortfarande den stora resan framför oss. Lockar det dig att vara del av en ordentlig tillväxt- och utvecklingsresa? Här finns just den möjligheten.

Om jobbet

Jobbet går kort och gott ut på att skapa värde för våra kunder. Det gör du förstås främst genom att ha kontakt med kunderna, men också genom att samverka med resten av teamet för att tillsammans skapa bästa möjliga kundupplevelse. Teamet består idag av 4 personer.

Både försäljning och tillträde sker digitalt, vilket gör att kunderna till stor utsträckning hanterar detta själva. Du supportar kunderna på bästa sätt, ordnar tillträde för inleveranser när våra kunder får produkter till anläggningarna och säkerställer att avtal och liknande hanteras korrekt. För jobbet krävs B-körkort.

Vi på Servistore önskar att du:

- Mår som allra bäst när du får möta människor (även om det är digitalt) och bidra till att de får bästa möjliga kundupplevelse. I de bästa av världar är du typen som kunderna kommer ihåg länge tack vare sin grymma service. (Har du nån gång fått ett diplom av en kund som uppskattning för din goda service är det nu du ska skryta om det)
- Har ett par års erfarenhet av kundservice, gärna med kontakter över telefon/mail. Det är ett krav att du har erfarenhet av att jobba med kundsupport någorlunda nyligen. Har du arbetat i en riktigt grym kundservice, så är det dags att skryta även om det, vi kan inte bärga oss att höra mer!
- Har (tillräckligt) god teknisk förståelse och logisk förmåga för att på bästa sätt guida kunderna på distans.
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Har B-körkort
- Gillar att skapa god stämning med kollegor, tar ansvar för att bidra till teamet genom samarbete, kommunikation och skratt.
- Lockas av en dynamisk, trevlig och fin arbetsplats där flera verksamheter samlas under samma tak, vilket gör att du även får lunch- och fikakompisar från andra verksamheter än Servistore.


Ansökan

Vi tar emot ansökningar till den 31 mars. Det kommer att spela stor roll hur vi upplever dig i din ansökan. Berätta vad just du kommer att bidra med och vilka av dina erfarenheter du tror kommer vara till nytta här.

Vi räknar med att vara i mål med rekryteringen under april med tillträde så snart som möjligt därefter. I de bästa av världar kan du börja redan i maj. Vi kommer att prioritera vassa kandidater som också är tillgängliga snabbt då vårt behov av att få in en till person är lite brådskande.

Vi är väldigt oflexibla när det gäller var vi vill ha din ansökan, den tar vi endast emot via karriärsidan. Däremot är vi väldigt flexibla när det gäller hur du skickar din ansökan. Exempelvis kan du ladda upp en video, du kan söka med din Linkedin-profil eller rent av bifoga ditt CV och/eller personliga brev. Välj det sätt som passar dig bäst och skippa de moment du inte trivs med, men kom ihåg att berätta för oss varför just du är den vi letar efter.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes i denna rekrytering.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Carinci

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Servistore
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Gillbergagatan 22, Linköping
None

Postadress

Gillbergagatan 22
Linköping, 58273

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024

27 december 2024