Customer Support / 2nd line support till House of Service

Customer Support / 2nd line support till House of Service

Arbetsbeskrivning

Om House of Service

Det är många saker man behöver hålla koll på som företagare och det är lätt att man glömmer bort kärnverksamheten. House of Service finns för att hjälpa företag att kunna fokusera på det dom är bäst på. Oavsett om man är i behov av en kaffemaskin eller ny kontorsinredning - så kan House of Service ta fram rätt lösning för ditt företag. Med en kontaktperson för alla inköp erbjuder House of Service en effektiv kontorsservice som sparar dig ovärderlig tid.

I rollen som Customer Support / 2nd line support

Du kommer arbeta tillsammans med ett team om 4 personer. I rollen som Customer Support / 2nd line support arbetar du brett inom IT och användarstöd, och mer specifikt mot ramverk och verktyg såsom Microsoft 365, grundläggande nätverksteknologier och ärendehanteringssystem i FreshDesk. De flesta uppdragen innebär att du hjälper någon av deras kunder med IT-support på klientsidan. Exempel på arbetsuppgifter kan vara:

On-site support kan förekommaHårdvarusupport för datorerKringutrustning, skrivare samt AV utrustning

Dina kvalifikationer

Har ett genuint IT-intresseHar tidigare erfarenhet av arbete i ServiceDesk (first/second-line support)Arbete i ärendehanteringssystem samt grundläggande kunskap om nätverksfelsökning och skrivareErfarenhet av Active Directory, Windows, Office 365, SharePointMeriterande med erfarenhet av att supportera Mac klienterMeriterande med eftergymnasial utbildningSvenska i tal och skrift

För att lyckas i rollen som Customer Support / 2nd line support kännetecknas du av en prestigelös attityd där du ställer upp för dina kollegor. Att bidra till en bra stämning på arbetsplatsen är viktigt för dig. Du motiveras av att lösa problem och lämna användaren med ett leende på läpparna samt trivs i att bemöta människor och ge stöttning på ett pedagogiskt sätt. Du tar snabbt till dig ny information och är inte rädd för att ta egna initiativ när du ser att det behövs. Vidare tror vi att du är nyfiken och vill alltid lära dig mer och ser därför behovet av att göra saker innan det faktiskt brinner i knutarna.

Vad House of Service erbjuder dig

En chans att utvecklas inom ITEn engagerad chef som stöttar dig i din karriärEn familjär stämning och gemensamma aktiviteter med dina HOS-kollegorTillsvidareanställning med fast månadslön och goda förmåner

Övrigt

Start: Omgående

Plats: Solna

Lön: Enligt överenskommelse

Låter rollen som Customer Support / 2nd line support intressant? Urvalet kommer ske löpande, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Needo Recruitment Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2021
  • Ansök senast: 26 mars 2021

Liknande jobb


Junior Supporttekniker Sökes

Junior Supporttekniker Sökes

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024