Customer Support

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en medarbetare till vår Customer Support
Vi jobbar med förpackningslösningar. Kom och hjälp oss tänka utanför lådan! Gillar du att ha en varierad arbetsdag där du har flera kontaktytor och ett nära samarbete med kollegor?
Läs mer om tjänsten här nedan och skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Som Customer Support hos oss är du del av ett team som samarbetar nära kunder, säljare och leverantörer och andra avdelningar främst gällande koordinering av leveranser och transporter, analys av order, reklamationer samt rådgivning kring produkter. Vi erbjuder våra kunder stor produktkunskap och vi strävar efter att vara ett så specialiserat och kunnigt team som möjligt. För oss är det viktigt att ta till oss ny kunskap och omsätta den i det dagliga arbetet!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Analysera och leveransbevaka ordrar som främst kommer in via vårt affärssystem.
Supporta våra kunder genom att vara ett proaktivt bollplank.
Informera om och svara på frågor kring vår web samt att aktivt styra kunder att handla via webshoppen.
Kontinuerligt säkra verksamheten genom uppföljning, bevakning och kontroller

Om dig
Vi söker dig som har minst 3-årig gymnasiekompetens. Då all kommunikation sker på engelska i denna tjänsten är det av stor vikt att du talar och skriver engelska flytande. Du har även goda kunskaper i Officeprogrammen och har du tidigare arbetat i SAP är det meriterande. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från försäljning och kundservice.
Som person ser du till teamets insats samtidigt som du arbetar självständigt och trivs med att driva arbetsuppgifter på egen hand. Vi söker dig som har god kommunikativ förmåga, är lyhörd och har en mycket god känsla för service. Du är strukturerad, noggrann och van att arbeta i ett högt tempo.
Har du tidigare erfarenhet/kunskap inom förpackningslösningar tycker vi det är extra kul.
Om anställningen
Tjänsten är heltid, tillsvidare med placeringsort Mölndal.
Om ansökan
Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan!
Varmt välkommen med din ansökan!
Pacudo ingår i OptiGroup som är en ledande europeisk distributionskoncern som erbjuder kundanpassade och hållbara försörjningslösningar till B2B-kunder. Bolagen inom OptiGroup specialiserar sig på att förse aktörer främst inom facility management, hotell & restaurang, hälso- & sjukvård, tillverkande industrier och den grafiska sektorn med produkter och tjänster som förbättrar effektiviteten och bidrar till en mer framgångsrik verksamhet. OptiGroup-koncernen med en nettoomsättning på 1,0 miljard EUR under 2019 och 1 600 anställda, ger support till över 90 000 kunder i 17 europeiska länder. www.optigroup.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Pacudo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024