Customer Support

Customer Support

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är positiv och driven och som vill jobba som support i vårt, relativt nystartade bolag, StålDirect.
StålDirect är ett dotterbolag som ingår i SkyTech-koncernen, vars dotterbolag är olika typer av produktionsbolag. Våra främsta och mest kända bolag inom koncernen verkar inom skyltbranschen där vi producerar och levererar märkskyltar inom 24h från beställning. Detta är ett väl beprövat koncept och något vi vill använda oss av inom fler branscher, vilket StålDirect är ett exempel på.
StålDirect är vårt nyaste bolag inom koncernen och har idag två anställda. I ett så tidigt skede som detta är så handlar mycket om att nå ut till kunder och marknadsföra produkterna i rätta kanaler. Till detta har vi en content manager men tanken är att även denna roll ska bidra på olika sätt. Som customer support har du ansvar för den dagliga kontakten med kunder, både via telefon och mail. I Rollen ingår även att hitta nya kunder och tillsammans med content manager planera reklamutskick osv.
Kunden beställer själv sin produkt i ett CAD system vilket innebär att det är viktigt att du snabbt kan lära dig och sätta dig in i hur verktyget fungerar. Utöver detta tror vi att du har en positiv attityd och en vilja att ge bästa kundupplevelsen.
Tjänsten är placerad på SkyTech’s kontor i Norrtälje. Vi är ett gäng på 16 personer som jobbar inom ekonomi, HR, utveckling och projektledning. Vi tycker det är kul att hänga med varandra och försöker göra detta både på padelbanan, på vårt egna gym, olika AW-aktiviteter och naturligtvis under arbetstiden på kontoret.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SkyTech AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2024
  • Ansök senast: 12 april 2024

Postadress

Marketenterivägen 1
Göteborg, 41527

Liknande jobb


1 november 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024