Customer Support

Arbetsbeskrivning

Företaget
Servistore erbjuder sedan 2006 tjänsten Self Storage till privatpersoner och företag. Vi har idag anläggningar på en mängd platser runt om iSverige som alla hanteras av vår support i Linköping. Vår tjänst är helt digital, vilket vi var först ut i Europa att erbjuda inom vår bransch.
ArbetetVi söker en person till vår supportavdelning, vilket är det team som har hand omalla kundkontakter. Vi har kontakt med kunder och intressenter via telefon och mail där vivägleder i val av tjänst, ger information, löser problem och hjälper kunderna att få mesta möjliga värde av tjänsten.
I vår support spenderar du inte helaarbetsdagen med kundkontakt, utan den består minst lika mycket av andra uppgifter. Du kommerockså att arbeta medadministrativa uppgifter, tekniska lösningar kopplat till verksamheten och annat. Teamet har dels löpande rutiner som fördelas mellan medlemmarna veckovis, men även individuella ansvarsområden.
Din profilVi söker dig som ärlyhörd och nyfiken i ditt möte medmänniskor.Du gillarutmaningen i att ge riktigt bra service samtidigt som du säkerställer att din leveransleder till framgångförbåde kunden och verksamheten.
Du trivs med att samarbetaoch det är naturligt för dig att vara engagerad och ta ansvar. Du är teammedlemmen som aktivttar dig an arbetsuppgifter, gillar utmaningar, hjälper till och bidrar till er gemensamma framgång.
Du gillar att arbeta i en verksamhet där det finns tydliga arbetssätt att följa som hjälper dig att driva ditt arbete framåt och få saker gjorda.En bra arbetsdag för dig är varierad med en mix av rutinmässiga och oplanerade arbetsuppgifter.Det här kan du:
- Ge riktigt braservice, troligen har du jobbat med det en tid och utvecklat din kunskap.
- Kommunicera välformulerat i både tal och skrift. Främst på svenska, men även grundläggande engelska.
- Behärska att arbetamed Teams, Outlook, Excel och affärssystem som dagliga arbetsredskap. Det är starkt meriterande om du tycker omtekniska lösningaroch ser positivt på att arbeta iett bolag där tekniken är en av framgångsfaktorerna.
- Arbeta administrativt, vilket hos oss kräver både förmåga att arbeta strukturerat och noggrant, men också förmåga att följa instruktioner och självständigt lösa problem.
- Köra bil, men du behöver inte ha tillgång till en.
Arbetstider och arbetsplatsVi erbjuder intemöjlighet till distansarbete i den här tjänsten. Däremot har vi ett trevligt och socialtkontor på centralt läge nära resecentrum i Linköpingdär du både har dina närmsta kollegor samt andra arbetskamrater.
Arbetstiderna är vardagar 8-17, men i supporten jobbar du även helger ungefär en gång i månaden. En helg består av totalt 8 h arbetstid och du har därmed en ledig dag i veckan därpå istället. Det finns möjlighet att nyttja flextid i samråd med teamet, men om du söker mycket flexibla arbetstider kommer vi inte att kunna möta det.
ÖvrigtTjänsten är tillsvidare med start under våren 2025. Vi tillämpar provanställning 6 månader.
Ansökan och processVi tar emot ansökningar t.o.m. 26 januari.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Carinci

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Servistore
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2024
  • Ansök senast: 26 januari 2025

Besöksadress

Gillbergagatan 22, Linköping
None

Postadress

Gillbergagatan 22
Linköping, 58273

Liknande jobb


28 december 2024

Kundtjänstrådgivare i Riga

Kundtjänstrådgivare i Riga

27 december 2024

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

27 december 2024