Customer Support - Aditro Logistics

Customer Support - Aditro Logistics

Arbetsbeskrivning

Om Aditro

Om Aditro LogisticsGenom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics har under de senaste åren varit i en stark expanderingsfas och fortsätter att växa och nu har du chansen att vara med på nästa steg på den resan. För att säkerställa vår fortsatta tillväxt söker vi nu en Customer Service medarbetare till Jönköping LC1/Skillingaryd.

I denna rekrytering samarbetar vi med vårt systerföretag Rekryteringsstyrkan i Norden AB och alla frågor hanteras via dem.

Om rollenFör oss på Aditro Logistics är inställning och personlighet lika viktigt som kompetens.Du agerar som Sitens kontakt mot kunder i dagliga frågor och eventuell avvikelsehantering och är alltid uppdaterad på aktuell status i den dagliga produktionen för att proaktivt kunna arbeta i kunddialogen.Funktionen ska arbeta med kundutveckling med ett strukturerat arbetssätt och ta fram lösningar inom områden som är återkommande kundfrågor men även genom att proaktivt komma med lösningsförslag för att driva samarbetet och lönsamheten framåt.Därför tror vi att du är kommunikativ, förstår komplexiteten i operativ drift och drivs av att hitta nya lösningar och tänka i nya banor samt utmana befintliga strukturer och processer. Du trivs med att arbeta i en innovativ organisation, trivs att arbeta självständigt, med högt tempo och du har en förmåga att ta beslut och säkerställa att det som beslutats efterlevs. Du tar ett personligt ägandeskap över ditt område och driver ditt arbete på ett proaktivt sätt.

Din profil;
- Du är en serviceinriktad person som förstår komplexiteten i en tredjepartslogistikaffär.
- Du är en stark kommunikatör både via telefon och mail
- Du kan ta en kunddialog från att reaktivt söka svar inom den interna organisationen till att driva kunden framför dig i vår dagliga leverans.
- Du kan upprätta och producera underlag för faktura
- Du rapporterar till Customer Service Teamleader.
Vi ser framför oss en driven och hungrig lagspelare.
Kompetenser

- lösningsorienterad
- analytisk
- noggrann
- strukturerad
- stresstålig
- Svenska och engelska flytande i tal och skrift

AnsökanÄr du en kommunikativ och lyhörd person som vet hur det känns när man lyckas och har en förmåga att uppfylla kundernas förväntningar, då är du vår nästa stjärna.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare så välkommen med din ansökan redan idag.

Har du frågor om tjänsten så går det bra att kontakta Peggy Cussil via mail, peggy@rekryteringsstyrkan.se eller telefon 070-7962061 alt. mona@rekryteringsstyrkan.se eller telefon 0762 49 08 61
Urvalsprocess och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 30 April

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2022
  • Ansök senast: 30 april 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024