Customer Support Agent

Customer Support Agent

Arbetsbeskrivning

Vi längtar efter dig som älskar kommunikation - precis lika mycket som vi! 😍
Som Customer Support Agent är du en viktig pusselbit i vårt uppdrag att skapa en WOW-upplevelse för våra kunder! 🚀Vi behöver dig som:

- Tycker att kommunikation ska vara enkelt, roligt och relevant- precis som vi!
- Älskar att ge förstklassig service och är en fena på teknik
- Längtar efter att vara en del av ett ambitiöst företag med grymma interna utvecklingsmöjligheter!



Om Telavox 💚
För snart 20 år sedan fick två Lundastudenter samma entreprenöriella tanke: “Det måste finnas ett bättre sätt.” Ett bättre, mer naturligt sätt för företag att kommunicera på”. En av studenterna var Viktor som är Telavox grundare och VD.

Där och då började idén om Telavox, och det som idag är vår UCaaS-lösning för telefoni, växeltjänst, chatt, möten och kontaktcenter, som vi byggt och utvecklar helt själva inhouse! 🤩

Idag är vi 420+ anställda i nio länder, och hej vad det går! Detta är bara början!

På Telavox är vi sjukt stolta över det vi gör! Inte bara för att vi säljer vår egenutvecklade plattform, eller för att vi gått från att vara ett litet start-up bolag till att idag vara ett internationellt bolag med (en blygsam) strategi att ta över världen! Vi är också superstolta över att vi har riktigt nöjda kunder och medarbetare! 🥰

Om ditt drömjobb 👩‍💻
I rollen som Customer Support Agent har du det viktiga uppdraget att vara first point of contact till våra befintliga företagskunder! Tillsammans med ditt team ansvarar du och dina kollegor i teamet för att hantera våra kunders ärenden via mail eller telefon och tickets.

Våra kunder är allt från mindre bolag med 10 anställda till våra största Enterprise kunder, vilket gör att ärendena och frågorna från kunderna varierar. Du hanterar alltifrån teknisk support och enklare felsökning till fakturafrågor, och har helhetsansvaret för att alla ärenden dokumenteras och hanteras på bästa möjliga och proffsiga vis.

Detta är din to-do list:

- Svara på inkommande samtal och mail från våra företagskunder
- Hantera våra kunders ärenden och önskemål i vårt interna ärendehanteringssystem
- Eskalera tekniskt komplexa ärenden internt och säkerställa att den bästa lösningen hittas för kunden
- Rapportera buggar och kundfeedback
- Samarbeta med våra Customer Success Managers som är kundansvariga
- Äga kunddialogen och ge våra kunder den bästa servicen!
- Utveckla din egen kompetens och dela med dig av din kunskap internt




Om dig 😍
För att trivas och göra succé i rollen så är vi övertygade att nyckeln till framgång är ditt tekniska intresse, din nyfikenhet och ditt fantastiska bemötande i telefon och skrift. Du tycker att all form av kontakt med människor är toppen och blir extra förtjust när jobbet är lite utmanande och klurigt och kräver problemlösning!

Vi behöver dig som:

- Är serviceminded och älskar att hjälpa andra

- Har ett tekniskt intresse
- Gärna har erfarenhet inom kundservice, kundtjänst, teknisk support eller liknande
- Tycker om att jobba i team och får energi av samarbete med andra
- Har grymma sociala skills och tycker om att prata i telefon
- Drivs av att hantera flera olika arbetsuppgifter parallellt
- Har en gymnasieutbildning - gärna med teknisk inriktning




Varför ska du jobba hos oss? 🧑‍💻

- Våra medarbetare älskar att jobba här så vi är ganska säkra på att du också kommer göra det. Vårt genomsnittliga eNPS är ett riktigt WOWigt resultat på 46(!!!)
- Du kommer vara med på en sjuhelsikes resa! Det är inte bara något vi säger, läs mer om vad som händer hos oss här (https://www.linkedin.com/company/telavox/posts/?feedView=all&viewAsMember=true). På Telavox blir det aldrig tråkigt och vi är ständigt peppade på nästa utmaning!
- Hos oss får du vara med och bidra till vår kundnöjdhet, vilket är ett mycket viktigt uppdrag!
- Vi erbjuder grymma förmåner så som; generöst friskvårdsbidrag, legendariska kick-offer, bonus, fredagsfika, ett riktigt nice huvudkontor på Media Evolution City, kompetensutveckling, och allt du behöver för att känna dig trygg på jobbet!
- Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation❣️


Vill du bli en del av Telavox? Hör av dig! 💌
Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan så fort som möjligt! Har du några frågor är du varmt välkommen att maila Hanna Lindkvist på hanna.lindkvist@telavox.com.

Learn more about what we do! ⬇️

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024