OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad kommer du att göra?
Vår målsättning är att ge världsklassig service och support från början till slut till våra kunder. 🚀 Tillsammans med dina kollegor är du ansiktet utåt och ansvarar för den löpande kontakten med våra produktanvändare genom att svara på inkommande mejl, samtal och chat. Ärendena är av olika karaktär och kan ibland lösas snabbt och enkelt och ibland kräva mer tid och problemlösningsförmåga.
Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Arboga och vi tillämpar en hybridmodell som ger dig möjlighet att delvis jobba på distans. Du blir en del av vårt Customer Success-team som ansvarar för att utveckla, vårda och hjälpa våra 7000 befintliga kunder. Teamet består idag av 15 medarbetare som bryr sig om varandra och har kul på jobbet. 🧡
Vem är du?
På Infobric Fleet är vi övertygade om att vi når störst framgång tillsammans. För att lyckas i rollen behöver du dela vår uppfattning och se vår gemensamma framgång som ditt främsta fokus. 🤜🤛 För att trivas hos oss och med rollen tror vi att du:
- Har erfarenhet av att jobba med kund i en supportfunktion.
- Har ett intresse för teknik och digitala verktyg.
- Är kundfokuserad, gillar att jobba med människor och är bra på att bygga relationer.
- Är bra på att kommunicera både muntligt och skriftligt på svenska (och behärskar engelska).
- Har en hög energinivå och förmåga att hantera ett högt tempo när det behövs.
- Är prestigelös, lösningsfokuserad och får energi av att hjälpa kunder och kollegor.
- Är nyfiken och har modet att fråga när du inte vet hur du kommer vidare.
Vi erbjuder dig 💫
- Att bli en del av ett snabbfotat företag under tillväxt och ett kompetent team med härlig stämning.
- Utvecklingsmöjligheter i takt med att företaget växer.
- Fast lön och ett generöst förmånspaket (kollektivavtal, friskvård, pensioner mm.).
Om oss och vårt erbjudande
Vi är en del av Infobric Group som är ett nordiskt marknadsledande SaaS-företag som skapar enkla lösningar på svåra problem. På Infobric Fleet uppnår vi det genom våra tjänster som förenklar hanteringen av fordon, maskiner, utrustning och verktyg för företag på den nordiska marknaden. Med våra 7000 kunder är vi med och driver stora delar av samhällets digitala utveckling.
Låter det intressant?
Sök enkelt med din LinkedInprofil eller bifoga CV. Sista ansökningsdag är 14 maj men urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten - hör gärna av dig till Emil (https://career.infobric.com/people/1723079-emil-nilsson)!
Vi ser fram emot din ansökan! 😀