Customer Support Agent / Kundtjänst till Aspia

Customer Support Agent / Kundtjänst till Aspia

Arbetsbeskrivning

Starta det nya året med att accelerera din karriär inom kundservice på ett framgångsrikt företag med goda möjligheter att utvecklas! Vi söker servicefokuserade medarbetare till Aspia (https://www.aspia.se/), Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön, som sitter i inspirerande lokaler i centrala Stockholm. En fantastiskt möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa tillsammans med oss när vi växer. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition till överrekrytering - det är därför viktigt att du ser långsiktigt på den här möjligheten för att vara kvalificerad!



Om tjänsten som Client Service Agent

- Hantera inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet
- Ärenden kring bland annat attestflöden, fakturering, användarfrågor etc.
- Djupdyka i större ärenden inom systemet i samråd med andra kollegor för att lösa ärendet
- Dagligen samarbeta med kollegor i syfte att hjälpa kund och för utbyte av erfarenhet


Vi är en arbetsplats som ger service på toppnivå vilket innebär att vi söker kollegor med rätt inställning, ett positivt mindset och en framåtlutad personlighet.

Vi erbjuder En arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra.

Passande profil - 2-3 års erfarenhet av att arbeta i kundtjänst - Erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter är meriterande - Intresse för ekonomi och vilja att arbeta med kundservice - Långsiktig ambition med den här tjänsten

I rekryteringen till rollen som Client Service Agent på Aspia kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. I den här rollen söker vi dig som älskar och brinner för service och har ett bemötande som överträffar kundens förväntningar. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad, en sann Aspia ambassadör i alla lägen. Teamet tror mycket på idéer och initiativ, de söker en kollega som har liknande synsätt i sitt arbete. Rollen ställer givetvis krav på en god administrativ förmåga och noggrannhet.

Praktiskt om tjänsten - Tjänsten är på heltid och tillträdesdatum är omgående med hänsyn till uppsägningstid. - Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Aspia! - Arbetstiderna är kontorstider mån-fre

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Aspia med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Julia på telefonnummer 070 759 76 66 eller via mejl julia@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag.

Sökord: Service, Kundtjänst, Stockholm, Client Service Agent, Kundservice, support

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2020
  • Ansök senast: 27 juni 2020

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024