Customer Support Agent / Kundtjänst till Aspia

Customer Support Agent / Kundtjänst till Aspia

Arbetsbeskrivning

Starta det nya året med att accelerera din karriär inom kundservice på ett framgångsrikt företag med goda möjligheter att utvecklas! Vi söker servicefokuserade medarbetare till Aspia, Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön, som sitter i inspirerande lokaler i centrala Stockholm. En fantastiskt möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa tillsammans med oss när vi växer.

Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition till överrekrytering - det är därför viktigt att du ser långsiktigt på den här möjligheten för att vara kvalificerad!





Om tjänsten

Hantera inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet. Ärenden kring bland annat attestflöden, fakturering, användarfrågor etc. Djupdyka i större ärenden inom systemet i samråd med andra kollegor för att lösa ärendet. Dagligen samarbeta med kollegor i syfte att hjälpa kund och för utbyte av erfarenhet. Vi är en arbetsplats som ger service på toppnivå vilket innebär att vi söker kollegor med rätt inställning, ett positivt mindset och en framåtlutad personlighet



Du erbjuds:

En arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra



Passande profil

- 2-3 års erfarenhet av att arbeta i kundtjänst
- Erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter är meriterande
- Intresse för ekonomi och vilja att arbeta med kundservice
- Långsiktig ambition med den här tjänsten




I rekryteringen till rollen som Client Service Agent på Aspia kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. I den här rollen söker vi dig som älskar och brinner för service och har ett bemötande som överträffar kundens förväntningar. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad, en sann Aspia ambassadör i alla lägen. Teamet tror mycket på idéer och initiativ, de söker en kollega som har liknande synsätt i sitt arbete. Rollen ställer givetvis krav på en god administrativ förmåga och noggrannhet.



Övrig information

- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Lön: Timbaserad månadslön
- Placering: Stockholm






I den här rekryteringsprocessen samarbetar Aspia med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Julia på telefonnummer 070 759 76 66 eller via mejl julia@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag.

Sökord: Service, Kundtjänst, Stockholm, Client Service Agent, Kundservice, support

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca

Michelle Nilsson

Moa Kalström

Julia Ronge

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Workers of First Impression
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2020
  • Ansök senast: 2 juli 2020

Besöksadress

Kungsgatan 48, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 48
Stockholm, 11135

Liknande jobb