OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Visma Financial Solutions är en del av Visma koncernen som är en ledande leverantör av affärskritisk programvara för ett mer effektivt och motståndskraftigt samhälle. Genom att förenkla och automatisera arbetet för företag och organisationer i alla storlekar förbättrar vi människors vardag. Koncernen utgörs av 13 600 fantastiska kollegor i över 200 bolag. Med över 1 100 000 privata och offentliga kunder i Norden, Benelux, Central- och Östeuropa och Latinamerika och en nettoomsättning på 1 741 miljoner euro 2020, är vi fast beslutna att göra morgondagen bättre än idag.
Vill du arbeta med inkasso som stärker kundrelationer och hjälper företag i alla branscher att få betalt? Hos Visma Financial Solutions finns hela processen från faktura till betalning. Vi är specialister på inkasso t ex inom energi, bostad, sjukvård, kommun och regioner. Det har gett oss ett sätt att jobba på som vi tar med oss till alla branscher.
Som Customer Support Agent arbetar du i vårt kontaktcenter med att serva och supportera våra uppdragsgivares kunder, gäldenären, dvs den som har en skuld.
Visma Financial Solutions arbetar med kravhantering/inkasso och i din roll hanterar du inkommande ärenden via telefon, mail eller chat från gäldenärer. Du supporterar gäldenären med diverse frågor och problem, hittar betalningslösningar, informerar om självbetjäningstjänster, lägger upp avbetalningsplaner etc. Arbetsuppgifterna innebär att du jobbar med områden som tangerar ekonomi, juridik och service. Vi har öppet mellan 07-19, vilket innebär varierade arbetstider.
Är det dig vi söker?
du behärskar svenska språket obehindrat i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska
du har arbetslivserfarenhet inom relevant område som exempelvis kundtjänst, service eller administration
du har avslutad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller juridik
god system och datorvana
du håller hög servicenivå i alla kontakter, såväl internt som externt
som person är du noggrann, pålitlig och serviceinriktad
tydlig i din kommunikation
Varför Visma Financial Solutions
Introduktionsutbildning och onboarding inom ekonomi, juridik och inkassohantering som ger dig trygghet i din roll som Customer Support Agent och gör dig redo att bli en del av ett team
Förmåner i form av t ex generöst friskvårdsbidrag
Våren 2022 flyttar vi till nya moderna lokaler i Prismahuset. Prismahuset ligger i det nya området vid vattnet som kallas Oceanhamnen och det är endast fem minuters gångavstånd från Helsingborg C.
Visma Financial Solutions ingår i Visma Group vilket innebär möjligheter för karriärutveckling och bli en del av ett lönsam koncern i tillväxt
Skicka in din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Debtor Service and Support Manager; 010- 1413531 eller Hannes.guggenheimer@visma.com
Vid frågor om rekryteringsprocessen vänder du dig till Head of HR; 010-1413526 marina.silfverberg@visma.com
Givet vår bransch görs kreditupplysning som sista steg i rekryteringen.