Customer Support Agent till Brizo

Arbetsbeskrivning

OM BRIZO
Brizo har sedan januari 2022 tagit e-handelns last mile till nästa nivå och erbjuder e-handlare snabba och hållbara leveranser. Idag kan du få matvaror levererade till dörren inom 10 minuter och Brizo gör det möjligt att leverera även kläder, elektronik, kosmetika, med mera lika snabbt. Inte nog med att det ökar servicegraden mellan e-handlare och konsument, det bidrar även till en positiv påverkan på miljön då de genom cykelleveranser vill minska trafiken i storstäder. Brizo, som är en välfinansierad startup har ambitiösa tillväxtplaner.

OM ROLLEN
I rollen som Customer Support Agent kommer du att jobba med support B2B för Brizos anslutna kunder gällande frågor som rör deras produkter, leverans och logistikrelaterade ärenden. Vidare kommer du att ansvara för onboarding av nya kunder in i Brizos system, där du initierar möten, presenterar och informerar om samarbetet.

Du kommer även att ansvara för en av Brizos kunder, ett kosmetikaföretags kundsupport B2C, gällande frågor som rör bl.a. leveranser, felanmälan och returer.

Arbetsuppgifter sammanfattning:

- Kundsupport över telefon och mejl
- Ta emot kunder vid besök i våra lokaler
- Skapa bästa möjliga kundupplevelse genom service och lösningsfokus



Du kommer att sätta processer och rutiner för Customer Support, forma rollen samt rekrytera framtida kollegor till CS-teamet. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter och du kommer vara en av de första medarbetarna på företaget, vilket innebär att du har en viktig roll med påverkan på företagets framtid.

VI SÖKER DIG SOM
- har 2+ år arbetslivserfarenhet inom kundservice, administration eller sälj
- har god dator- och systemvana
- behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
- meriterande om du har erfarenhet inom logistik


Du beskriver dig själv som en positiv och utåtriktad person med god kommunikativ förmåga och stor känsla för service. Att lösa problem, ta ansvar och ha förmåga att se helheten i olika situationer kommer naturligt för dig.

Att arbeta i en startup där mycket är upp till dig själv ser du som en spännande och rolig utmaning och ser fram emot att vara del i att komma fram till lösningar med din can do-attityd och stresstålighet.

ÖVRIGT
Start: Så snart som möjligt

Placering: I Stockholm city

Erbjudande: Konkurrenskraftig lön, tjänstepension och försäkringar, goda utvecklings- och karriärmöjligheter, en arbetsplats med gemenskap och drivna kollegor!

Ansökan: Tjänsten tillsätts löpande, så ansök redan idag för att inte missa chansen att hoppa på denna spännande resa.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Asta Agency
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2023
  • Ansök senast: 19 juli 2023

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024