OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Cision
Cision hjälper företag och organisationer med utskick av pressmeddelanden och pressinformation för att nå ut till media och intressenter. Med huvudkontor i Chicago, har Cision kunder globalt, och kontor i bland annat Kanada, Storbritannien, Sverige, Frankrike och Tyskland.
Operationsavdelningen består av tre team med olika inriktningar, alla med kunden i fokus. Supportteamet, som är ett av dessa tre team, ska nu utökas för att Cision ska kunna erbjuda sina kunder en ännu bättre service! Cision söker därför en Customer Support Agent till deras kontor på Linnégatan i Stockholm.
?Din roll
?I tjänsten som Customer Support Agent får du hjälpa och guida kunder, och hantera teknisk support. Du kommer att arbeta självständigt i både stora och små projekt, samt hålla webbaserade utbildningar. För att utvecklas och trivas i rollen är det viktigt att du brinner för att ge god service och att alltid vilja göra det lilla extra för kunderna.
?Dina kompetenser
?Som person är du teknikintresserad och serviceorienterad, och har arbetat inom serviceyrket tidigare, samt har mycket god datorvana. Du är stresstålig och klarar av att ha många bollar i luften. Att du är van vid att ta eget ansvar, och trivs med att arbeta i grupp är ett stort plus. Personlighetsmässigt är du engagerad, noggrann, prestigelös och positiv. Du är social och trivs med att arbeta i ett högt tempo, samt har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska.
?Cision erbjuder
?Cision erbjuder arbete med ett gäng härliga kollegor i en lättsam och behaglig miljö. Här har du alltid möjlighet till att lära dig något nytt och chans till att ta ansvar. För dig som är kunskapstörstig kommer det hos Cision alltid att finnas utvecklingsmöjligheter!
Är du en problemlösare som brinner för teknik och service? Trivs du med ett högt tempo? Tveka inte att skicka in din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Alm
0720-071926
Markus Oor
0709-106692
Jennie Larsson
0705166802
Mahtab Naderi