OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av att arbeta på ett snabbväxande bolag som erbjuder framtidens elbilsladdning? Vi söker dig som vill ha en vardag där du bidrar till en toppklassig kundservice samtidigt som du vill bidra till ett mer klimatsmart samhälle. Du kommer att röra dig i en entreprenöriell miljö där du får vara med på EFUELs fortsatt ambitiösa tillväxtresa!
OM EFUEL
EFUEL grundades i Stockholm 2018 med visionen att göra det enklare för människor att ladda elbilen hemma, på jobbet och längs vägen. Idag är EFUEL en av Sveriges största återförsäljare av elbilsladdare och erbjuder produkter till både privatkunder och företag. Med ett starkt nät av välutbildade partners erbjuder EFUEL installationer i hela Sverige.
Idag är EFUEL ett sammansvetsat team på ca 15 personer och sitter på Norrsken House, Birger Jarlsgatan 57C.
OM ROLLEN
Som Customer Support Agent kommer du att ingå i Customer Success teamet som i dagsläget består av tre personer. Du kommer att kommunicera framförallt via mail, chatt och telefon, där du besvarar frågor, ger service och säkerställer att kunderna känner sig trygga och nöjda i sina köp. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 3 månaders provanställning.
VI TROR ATT DU
- Har tidigare arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter inom kundtjänst
- Stort intresse för Customer Success
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
DET ÄR ETT EXTRA PLUS OM DU HAR
- Erfarenhet från el- och bilbranschen
- Förståelse för finska och/eller danska
SOM PERSON ÄR DU
- Självgående och lösningsorienterad
- Kommunikativt duktig, har ett stort driv och brinner för service
ÖVRIGT
- Start: Omgående
- Placering: Norrsken House, Birger Jarlsgatan 57C
- Omfattning: Heltid
- Typ av uppdrag: Tillsvidare
- Hemsida: efuel.se (https://www.efuel.se/)