Customer Support Agent till Enento

Customer Support Agent till Enento

Arbetsbeskrivning

Då en av våra kollegor testar en ny roll hos oss letar vi efter en ny stjärna inom Customer Operations här på UC! Är du målmedveten och har ett starkt driv och vilja att utvecklas? Då kanske du är vår nya stjärna.

Vi på UC befinner oss i en spännande tid av förändring och vårt Customer Operations team befinner sig i en fas av utveckling där fokus ligger på kvalitet och mervärde, för både kunder och medarbetare. Vi söker nu en ny stjärna till vårt Consumer Support team och vill träffa dig som är driven, motiverad, har viljan att utvecklas och brinner för kunder och service! När du börjar hos oss får du en grundutbildning som skapar trygghet och säkerställer en positiv och kvalitativ kundresa.

Din karriär börjar hos oss - hur den utvecklas är upp till dig!

Vem är du?

Du har troligen en nyligen avslutad utbildning inom ekonomi eller så har du några års arbetslivserfarenhet av service och kundrelationer. Drivs av att skapa mervärde för kund via inkommande samtal, mail och chat.

Vi sätter ett stort värde på dina personliga egenskaper och söker en kollega med engagemang, ett positivt synsätt på förändringsarbete och ett eget driv. Du trivs med att ha kunden i fokus och att få hjälpa till. Vidare så är du kommunikativ och talar samt skriver flytande på svenska och engelska.

Om rollen

Som en del av vår Consumer Support blir du kundens första kontakt med UC, du kommer i din roll att hanterar ärenden från privatpersoner. Du besvarar varierande frågor gällande våra tjänster, kreditupplysningar, förklarar ekonomiska begrepp och skapar mervärde för våra kunder. Vi befinner oss på en förändringsresa och du kommer att vara delaktig i interna projekt med syfte att digitalisera delar av vårt arbete. På UC satsar vi på kompetensutveckling och vill att du som medarbetare ska känna dig motiverad och inspireras till att utvecklas hos oss och i din roll. Med rätt inställning och engagemang kan du räkna med att vi kommer stötta dig för att du ska nå dina mål hos oss!

Vi önskar att tillträde sker så snart som möjligt. Tjänsten är placerad på vårt nya kontor i Waterfront buildning i Centrala Stockholm, där vi kommer att sitta 2 dagar/vecka från och med 24 januari, nu sitter vi i Marievik Liljeholmen.

Vårt erbjudande

Vi strävar efter att bli en av de bästa organisationerna i Norden, inte bara för våra kunder utan även för våra anställda. Vi drivs av laganda och tillsammans bygger vi en öppen och kreativ arbetsmiljö att trivas i varje dag. Oavsett hur bra vi trivs på jobbet tycker vi att det är viktigt att det finns en balans mellan jobb och ledig tid. Inom Enento Group arbetar vi kontinuerligt med välmående och hälsa som förbättrar människors välbefinnande och bidrar till att våra anställda får de förutsättningar de behöver för att prestera när de är på jobbet och kunna koppla av när dagen är slut. Vill du lära känna oss lite bättre? Du hittar oss under @lifeatenento på Instagram!

Övrigt

Omfattning: Heltid, Hybrid arbetsplats
Start: Omgående
Plats: Waterfront buildning i Centrala Stockholm
Anställning: Det här är initialt ett konsultuppdrag men som efter ett tag övergår till anställning hos Enento. Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten.

Att jobba som konsult på The Wofi

Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor med allt vad det innebär gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov.

Urval i rekryteringsprocessen sker löpande. Du söker tjänsten via länk i denna annons. Vid frågor om tjänsten ta kontakt med ansvarig emil@thewofi.se

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, UC

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Wofi AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 7 juni 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024