OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EFUEL grundades 2019 med en vision att förbättra sättet vi använder energi på, för vi är övertygade om att det är så vi på bästa sätt tar hand om vår planet. Vi gör det enklare för människor att vara hållbara.
Genom att erbjuda smarta och användarvänliga produkter och tjänster, hjälper vi våra kunder att ställa om till ett mer klimatsmart bilägande. Vi gör det enkelt att ladda bilen hemma, på arbetet och längs vägen.
Vi söker nu dig som vill vara med och förändra världen!
OM TJÄNSTEN:
Vi söker dig som är kommunikativt duktig, har ett stort driv och brinner för service. Vi ser gärna att du är tekniskt intresserad och ser hållbar utveckling som något viktigt.
I rollen kommunicerar du mot företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Framförallt via mail, chatt och telefon, där du besvarar frågor, ger service och säkerställer att kunderna känner sig trygga och nöjda i sina köp.
Du kommer ha goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och ingen arbetsdag är den andra lik.
OM DIG:
För att vara lyckosam i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete från kundtjänst eller sälj, gärna inom IT/Teknik. Vi ställer dock ej detta som ett krav utan ditt driv och intresse för tjänsten kommer vara avgörande. Minst 6 månaders samlad erfarenhet från arbete eller studier inom elbranschen ses som ett krav.
Utöver det är du självgående och lösningsorienterad i ditt arbete, brinner för kundresan och bidrar med hög energi till arbetsplatsen.
VI ERBJUDER DIG:
- En spännande roll på ett företag som ligger rätt i tiden.
- Möjligheter till utveckling, både personligt och yrkesmässigt.
- Att komma in i ett tidigt skede och vara en del i skapandet av kulturen.
- Att få vara del av ett tajt team som umgås på arbetet likväl efteråt.
ÖVRIGT
Start: Enligt ök.
Arbetstider: 8-17.
Plats: Stockholm.
Lön: Fast månadslön.
Varmt välkommen med din ansökan!