Customer Support Agent till Lantmännens Spannmålssupport i Malmö

Customer Support Agent till Lantmännens Spannmålssupport i Malmö

Arbetsbeskrivning

Lantmännen är en internationell och växande koncern med bred verksamhet inom hela värdekedjan från jord till bord. På Lantmännen slutar du aldrig lära dig nya saker och de strävar efter att du som medarbetare ska kunna arbeta med det du brinner för. Här får du möjligheten att ta stort ansvar genom att dagligen utmanas och agera problemlösande tillsammans med engagerade och motiverade kollegor. Är du personen vi söker? Sök tjänsten idag då vi jobbar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en medarbetare på heltid till Spannmålssupporten på Lantmännen. Här erbjuds du en varierande roll med överhängande fokus på spannmålsrelaterade frågor men också till viss del orderläggning av foder- och växtodlingsprodukter. Ärenden inkommer både via mail och telefon och du kommer sitta som spindeln i nätet, med nära kontakt både med interna kollegor på andra avdelningar samt med lantbrukare och säljare. Du blir en viktig spelare för att Lantmännen ska kunna fortsätta leverera bästa möjliga service till alla kunder.

Du erbjuds


* En spännande möjlighet att få erfarenhet av ett internationellt och växande bolag samt bli en del av ett energirikt och motiverande team
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare på spannmålssupporten kommer du ha varierande arbetsuppgifter samt varierande arbetsdagar. Rollen innebär främst arbete med spannmålsfrågor, däribland avrop av avtal, orderhantering, tidsbokning på våra anläggningar, frågor kring avräkningar men berör även allmänna frågor kring Lantmännens produkter. Ärenden inkommer både via mail och telefon.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning, gärna från Service Management eller annan utbildning med stort fokus på kundrelationer och service
- Relevant arbetslivserfarenhet, gärna från kundtjänst, ordermottagning eller lantbruk
- Är bekväm med att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap samt har erfarenhet av detta sedan tidigare
- Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift då du kommer kommunicera på båda språken dagligen

Det är meriterande om du


* Har arbetat i M3/Movex eller har erfarenhet av andra affärssystem som exempelvis SAP


Som person är du serviceminded, öppen och ansvarstagande. Du är flexibel och prestigelös och kan lätt anpassa till en förändrad arbetssituation. Du trivs med ett jobb där du får tänka själv och arbeta problemlösande. Vidare är du stresstålig och har vana av arbete i högt tempo utan att tumma på kvalité. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.

Övrig information


* Start: Vecka 26
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centrala Malmö


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2023
  • Ansök senast: 7 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024