Customer Support Agent till spännande tjänst på ett framgångsrikt företag!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med drivna och kompetenta kollegor i en inkluderande miljö där din noggrannhet och lösningsorientering är två viktiga faktorer för att lyckas i rollen? Vill du leverera service i världsklass till både kollegor och kunder?


Cision söker nu ytterligare en serviceinriktad och ansvarsfull kollega till Customer Support.

Det är en utmanande och spännande roll där du är en central del av verksamheten och arbetar med några av de största bolagen i Sverige. Våra kunder är både börsnoterade bolag, myndigheter och organisationer.

Cision är en global ledande aktör inom affärsdriven informationshantering (media intelligence) och levererar ett komplett arbetsflöde för professionella IR och PR-kommunikatörer. Genom att erbjuda branschens mest omfattande PR- och sociala medieplattform tillsammans med kraftfulla analysmöjligheter ger Cision kommunikatörer och PR-experter möjligheten att förbättra sin synlighet och marknadsföring online samt skapa datadrivna beslutsprocesser.

I våra fantastiska lokaler i Garnisonen vid Karlaplan jobbar idag 65 medarbetare. Läs mer om oss på http://www.cision.se/.

I rollen som Customer Support Agent arbetar du med följande:
- Hantering av inkommande ärenden via telefon och mejl
- Utskick av pressreleaser
- Utbildning av kunder i våra system, både genom personliga möten och över webben
- Teknisk support och felsökning


Introduktionen till tjänsten är omfattande och du ges alla verktyg som krävs för att lyckas i rollen. Det viktigaste är att du har en vilja och inställning att lära dig och utveckla din kompetens. För att vara aktuell i rekryteringsprocessen bör du se långsiktigt på den här tjänsten då vi lägger mycket tid och energi på inskolning och utbildning.



Vi söker dig som:
- Har minimum en avslutad gymnasieexamen
- Har arbetat i en servicefokuserad roll under minst 3 år
- Har erfarenhet av att arbeta i olika tekniska plattformar och har lätt för att lära
- Har ett intresse för teknik
- Är ordningsam, noggrann, ansvarstagande och trivs i en föränderlig miljö
- Talar och skriver flytande svenska och engelska
- Är prestigelös, utåtriktad och likeable

I den här rekryteringsprocessen sätter vi ett stort värde på dina personliga egenskaper. Vi ser att du är duktig på att hantera människor och har en förmåga att bibehålla lugnet och leverera ett professionellt bemötande i stressade situationer. Du andas, lever och brinner för att ge service i toppklass och vill bli en del av en välkomnande, händelserik och social arbetsplats.

Det här är en heltidstjänst där du blir tillsvidareanställd med sex månaders provanställning.



Låter det här som ett lärorikt, spännande och roligt jobb som passar dig? Tveka då inte att visa ditt intresse för tjänsten redan idag!

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Cision med The Wofi (http://www.thewofi.se/). För frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på julia@thewofi.se (mailto:julia@thewofi.se) eller via telefon 070-759 76 66. Vi ser fram emot att ta del av just din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca

Michelle Nilsson

Moa Kalström

Julia Ronge

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Workers of First Impression Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 oktober 2017

Besöksadress

Kungsgatan 48, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 48
Stockholm, 11135

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024