CUSTOMER SUPPORT AGENT TILL TEAMTAILOR

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker en Customer Support Agent för direktrekrytering till Teamtailor. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Är du redo för att vara med på en tillväxtresa? Söker du dig mot ett företag där mycket händer dagligen och där ingen dag är den andra lik? Då har du hittat rätt!

OM TJÄNSTEN:

Ryska Posten Bemanning söker en Customer Support Agent till Teamtailor. Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du kommer bli direkt anställd hos Teamtailor. Teamtailor har en plattform för rekrytering och employer branding och är just nu i tillväxtfas! Tjänsten är förlagd på vardagar och kontoret är beläget i centrala Stockholm.

I din roll som Customer Support Agent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift innebära att jobba med den viktigaste kommunikationen i företaget, det vill säga den kommunikation som sker mot deras kunder. De huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär att svara kunderna på deras frågor via chatt och telefon samt att jobba med teknisk problemlösning. Kommunikationen kommer att ske på både engelska och svenska, det är därför viktigt att du talar och skriver dessa språk obehindrat. Det är meriterande om du även behärskar ett tredje språk.

ARBETSUPPGIFTERNA:

- Hjälpa kunderna i supportchatten och i telefon
- Ge kunderna ett bemötande i världsklass
- Fokusera på teknisk problemlösning


VI SÖKER DIG SOM:

- Tidigare arbetat inom kundservice eller med liknande arbetsuppgifter
- Är flytande i svenska och engelska, både tal och skrift


Det är meriterande om du

- Arbetat inom olika datorsystem tidigare
- Talar ett tredje språk obehindrat, exempelvis spanska, franska eller finska


Tjänsten passar dig som tidigare har arbetat inom kundservice eller med liknande arbetsuppgifter. Som person är du social, positiv och strukturerad. Du värdesätter professionalitet, sätter laget före jaget och gillar att ta mycket ansvar. Du är stresstålig och drivs av att nå dina mål samt trivs i att arbeta under ett högt tempo.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2020
  • Ansök senast: 5 juli 2020

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024