OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Quickbit
Quickbit är ett bolag som jobbar aktivt för att göra kryptoanvändning enklare. Målet är att skapa innovativa produkter för både individer och e-handlare och genom detta göra krypto lika användbart som vilken annan valuta som helst. Verksamheten kännetecknas av högt tempo, snabba beslut och stort mått av entreprenörsanda.
Din roll som Customer Support Agent
I rollen som Customer Support Agent ingår du i ett team som hjälper Quickbits kunder med frågor gällande deras produkter och tjänster. Du kommer att vara första kontakt gentemot företagskunder samt privatpersoner via Zendesk och chatt. Dina arbetsuppgifter innefattar:
Felsöka i system, trafik och transaktionerGe förstklassig serviceVara en del av Quickbit Customer Supports utveckling
Dina kvalifikationer
Minst 1-2 års erfarenhet av en liknande tjänstFlytande i svenska och engelska, både i tal och skriftHa förmågan att snabbt kunna sätta dig in i olika system snabbt och förstå teknikenMeriterande är arbetslivserfarenhet inom betalväxel och transaktionstjänsterArbetslivserfarenhet inom Zendesk är meriterandeMeriterande är intresse för kryptovalutor och blockchain-teknik
För att lyckas i rollen som Customer Support Agent är du serviceorienterad och kan ha många bollar i luften. Du är initiativtagande, ansvarstagande, prestigelös och trivs i en förändringsbenägen miljö. Då du är ansiktet utåt för Quickbit är det viktig att du kan kommunicera på ett bra och effektivt sätt.
Övrigt
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Låter rollen som Customer Support Agent till Quickbit intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!