Customer Support B2B med tekniskt intresse

Arbetsbeskrivning

Customer Support B2B med tekniskt intresse

Vi är ett företag som är i ständig rörelse uppåt och framåt, och nu söker vi dig som vill vara med på vår resa mot framtiden! Gillar du den senaste tekniken, att vara kreativ och hitta nya lösningar samt erbjuda råd och teknisk support till kunder och leverantörer? Då kan du vara vår Tekniska Customer Support B2B och få jobba med det senaste inom IT, AV, leksaker och säkerhets- och övervakningsprodukter.

På vår Customer Support hanteras hela flödet från kunden till att produkten kommer in och testas, samt hanteringen av returer till leverantörer. Tjänsten erbjuder varierande arbetsuppgifter, där du gör allt från att hjälpa kunder med deras ärenden, till att undersöka hårdvara för fel.

Vårt team är ett glatt gäng med högt i tak, härliga fikastunder och en varm gemenskap. Vi arbetar tillsammans för att nå våra mål och vi ser till att ha roligt under tiden. Skulle du passa in hos oss?

Arbetsuppgifter

• Hantering av kundförfrågningar och supportärenden via mail och telefon.
• Utredning och avvikelsehantering.
• Reklamationshantering.
• Krediteringar och prisskydd.
• Kollispårning.
• Returhantering.
• Felsökning av returnerade produkter.

Kvalifikationer

• Är flexibel och en problemlösare.
• Har ett intresse om modern teknik.
• Har god kommunikationsförmåga både i tal och skrift på svenska och engelska.
• Danska är meriterande.
• Tar eget ansvar i att utföra dina uppgifter, men söker också gott samarbete med kollegorna.
• Har god datorvana och tycker det är spännande att lära dig nya system och program.
• Har en positiv inställning till både arbetsuppgifter och människor du möter.

Vi erbjuder dig

• En fin arbetsplats med härliga kollegor, där alla tar ansvar för att vara nyfikna och arbeta aktivt med mångfald och inkludering.
• Friskvårdsbidrag, massage och gym på kontoret.
• Stort eget ansvar med varierande arbetsuppgifter och utvecklingsmöjligheter, lokalt och globalt.
• Arbetstider: måndag – fredag kl. 7.00 – 16.00.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Tjänsten är en tillsvidare-anställning.

Vi strävar efter att ha en arbetsmiljö som främjar inkludering och mångfald och uppmuntrar sökande av alla kön, bakgrunder och erfarenhetsnivåer att söka denna position. Vi ser fram emot att välkomna en mångfald av talanger och erfarenheter till vårt team.

Sista ansökningsdag är 2023-06-11.
Intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
För att söka tjänsten fyller du i formuläret här nedanför. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

Har du frågor om tjänsten kontaktar du Pierre på: pierre.catalan@exertis.se
För frågor till vår fackliga organisation hänvisas frågor till: handelsfackklubbstyrelse@exertis.se

Vilka är vi?
Exertis Nordics är en av Nordens största och snabbast växande distributörer av IT- och Pro AV-produkter, konfigurationstjänster, Säkerhet & Övervakning och Entertainment (böcker, spel & leksaker) samt är en av Nordens största tillverkare av datorer. Vårt huvudkontor och lager finns i Göteborg, med lokalkontor i Stockholm, Varberg och Umeå i Sverige, Sandefjord i Norge, Helsingfors i Finland samt Köpenhamn i Danmark.

Vi samarbetar idag med över 250 tillverkare och fler än 4 000 återförsäljare över hela Norden. Sedan 2014 ingår företaget i Exertis Group, en av Europas största distributörer av teknologi, och 2022 var vår omsättning i Norden 3,9 miljarder SEK.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Exertis
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2023
  • Ansök senast: 11 juni 2023

Liknande jobb