Customer Support Coordinator till System Edström

Customer Support Coordinator till System Edström

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Syster Edström har 65 års erfarenhet och har vuxit till Sveriges ledande aktör inom bilinredningar för transportbilar. Bolaget erbjuder flexibla och säkra lösningar som gör kundernas arbetsdag både enklare och mer effektiv. Ett stabilt och samtidigt starkt växande bolag!
Som en del av System Edströms fortsatta tillväxtresa söker de nu en Customer Support Coordinator. Du kommer tillhöra ett team med två ytterligare kollegor och rapportera till Customer Service Manager. Här präglas arbetsvardagen av bredd och variation och atmosfären genomsyras av samarbete, högt i tak och uppmuntran att ha roligt på jobbet!
På System Edström finns goda chanser att utvecklas genom att ta stort eget ansvar. I bolagets icke-hierarkiska miljö arbetar du alltid nära verksamheten och cheferna och här premieras arbete på plats på kontoret tillsammans med dina 15 kollegor. Kontoret ligger i Akalla med goda förbindelser med såväl kollektivtrafik som med privatbil.Välkommen till att bli en del avSystem Edströms tillväxt- och framgångsresa!
Kika in på deras hemsida HÄR!
Du erbjuds:
En bred och varierande supporttjänst med möjlighet till framtida utveckling
En spännande roll på ett stabilt, välmående och växande bolag
En gedigen introduktion som säkerställer att du kommer in i arbetet på bästa sätt
Goda förmåner
Om rollen
I rollen som Customer Support Coordinator hanterar du supportärenden av varierande slag - högt och lågt! Du pratar med bland annat återförsäljare, slutkunder och bolagets egna säljare.Dina arbetsverktyg är primärt mail, telefon och bolagets egna rit-/ och offertprogram, men du kommer också att få välkomna och träffa kunder/intressenter som kommer till kontoret och hälsar på.
Du kommer bland annat att:
Besvara inkommande ärenden från återförsäljare gällande exempelvis leverans, reklamationer, allmänna frågor, beställningar etc
Supportera System Edströms säljare med information om exempelvis lagersaldo, leveranstider och kundhistorik
I dialog med slutkunder och säljare på bolaget förstå kundbehov samt ta fram en tekniskt fungerande plan genom vårt ritprogram som sedan resulterar i en komplett offert.
Ta emot och välkomna kunder/intressenter som kommer till kontoret
Hantera tillhörande administration i bolagets system
Hantera inkommande order
Om intresse finns för dig; delta på bolagets mässor


KvalifikationerVi söker dig som:
Har en gymnasieutbildning
Har minst 1 årsttidigare arbetslivserfarenhet inom servicesektorn så som kundtjänst, butik eller restaurang
Har ett tekniskt intresse / intresse för bilar
Har B-körkort
Talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat
Meriterande Tidigare erfarenhet av en serviceroll där telefon och mail varit primära arbetsverktyg
Tidigare erfarenhet av B2B-service
Behärskar ytterligare språk (gärna spanska eller tyska)
Personliga egenskaper
I den här rollen värdesätter vi personliga egenskaper så som service-minded, prestigelös, flexibel och problemlösande.
Övrig informationAnställningsform: Fast anställning med 6 månaders provanställningStart: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstidOmfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17.Kontor/hybrid: KontorPlats: Akalla, Stockholm
Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem.
Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande
Löpande urval av CV
Telefonintervju med A-hub
Digital intervju med A-hub
Intervju hos företaget
Referenstagning
Erbjudande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2024
  • Ansök senast: 2 maj 2025

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024