Customer Support / Kundrådgivare till Billo

Customer Support / Kundrådgivare till Billo

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Billo. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Billo är framtidens post och fungerar lite som en bank, minus allt det krångliga och tråkiga. Billo scannar, sorterar och samlar all din fysiska och digitala post på ett ställe. Detta gör det enklare att hitta, enklare att betala och minimal kontakt med tråkigheter. Billo drivs av en vision som är lika enkel som stor - En värld där glädjedödande aktiviteter är ersatta med förenklade och glädjeskapande teknik.

Billo - Don´t worry, be happy

Arbetsuppgifter:

I rollen som Customer Support hos Billo ansvarar du för att hantera och administrera ärenden via telefon och mail. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden där ditt huvudsakliga fokus handlar om att hjälpa kunder att komma igång med Billo. Tillsammans hos Billo arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du att bidra med dina idéer och förslag på förbättringar i processer.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport eller andra kundnära roller
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Vi söker en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig extra för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du tar initiativ i arbetet och trivs i en social roll med varierat arbetstempo.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Östermalm, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, Customer Support, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, telefon, heltid, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024