Customer Support Manager

Customer Support Manager

Arbetsbeskrivning

Det här är vi 
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar. 
 
Inom affärsområdet Broadband & TV, söker vi nu en ledare till vår inhouse kundservice, för att axla rollen som ledare över en grupp medarbetare som levererar förstklassig service till våra kunder; över mail, chatt och telefon. Är du rätt person för jobbet? 

 

Är det här ditt nästa jobb? 

Vi dig som vill ta dig an en ny utmaning i en spännande och fartfylld miljö! 

Du kommer ansvara för ett team om ca 15 medarbetare, med uppdrag att engagera, motivera och vägleda gruppen och individerna mot uppsatta mål inom kundnöjdhet, försäljning och effektivitet. Tillsammans med din kollega – ansvarig för vårt andra kundserviceteam – ansvarar du för vår kundservice helhetsleverans samt förbättrings- och utvecklingsagenda. 

 

En stor del av rollen innebär att följa upp mål och utveckla dina medarbetare genom bland annat medlyssning, coachning och uppföljning av KPI:er. Du ingår i Broadband & TV Operations ledningsgrupp. 

 

Vem är du och vilka erfarenheter har du? 

Vi tror att du är en person med hög energi, resultatfokus och med tidigare erfarenhet inom kundservice eller försäljning. Du är duktig på att utveckla och motivera medarbetare och team för att nå sina mål och håller gärna i aktiviteter för att öka motivation, engagemang och driv bland ditt team och alla runtomkring dig. Vidare tror vi du är en person som trivs i en snabbrörlig miljö, som trivs i en operativ miljö och med vilja att utveckla en ”vinnar-kultur”. 

Erfarenhet inom kundservice över mail/chatt samt försäljning är meriterande. 

 

Placeringsort: Solna 

Språk: Flytande svenska och engelska 

 

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta rekryterande ledare Christoffer Lundström, christoffer.lundstrom@ownit.se 

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2022
  • Ansök senast: 21 november 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024