OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric inom affärsenheten Infobric Construction
Om företaget:
Infobric Group är den ledande digitaliseringspartnern för byggbranschen i Norden och Storbritannien. Infobric erbjuder användarvänliga lösningar för komplexa utmaningar som enkelt kan integreras kunders digitala ekosystem. Deras mission är att digitalisera byggbranschen och på så sätt göra den mer effektiv, hållbar och säker. Infobric är ett av Nordens största och mest snabbväxande SaaS-bolag och ägs av Stirling Square Capital Partners.
Affärsenheten Infobric Construction, som är marknadsledande i sin nisch och arbetar med säkerheten på arbetsplatser kopplade till bygg- och anläggningsbranschen, söker nu en supportansvarig som kommer spela en nyckelroll i att ge Infobrics kunder bästa möjliga service.
Arbetsuppgifter:
I rollen som supportansvarig har du ansvaret för att leda ett supportteam och säkerställa att Infobrics användare upplever högsta möjliga kundservicekvalitet och kundnöjdhet. Din uppgift är att motivera, utveckla och följa upp prestationer och säkerställa måluppfyllelse i teamet samt att ta hand om eskaleringar och second-line-support. Du förväntas även arbeta med att förbättra och effektivisera rutiner och processer samt använda datadrivet arbete för att effektivisera arbetet. Du har i rollen ett tätt samarbete med Customer Success, sälj och produktutveckling för att öka kundnöjdhet och främja användningen av tjänsteutbudet. Du är en nyckelperson i supportteamet och får i rollen möjlighet att forma och utveckla avdelningen framåt.
Arbetsuppgifter:
• Leda och utveckla supportteamet
• Budget och verksamhetsansvar
• Förbättra och effektivisera rutiner och processer
• Ta hand om eskalering och second-line samt stötta support vid behov
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare arbetslivserfarenhet i en liknande roll inom support
• Kunskap i SaaS-produkter
• Erfarenhet av personal och budgetansvar
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Tidigare erfarenhet av att leda och utveckla en servicedesk är starkt meriterande
Du har ett mycket väl utvecklat ledarskap och får energi av att leda och motivera andra så att ni tillsammans kan nå gemensamma mål. För dig kommer det naturligt att stötta och motivera dina medarbetare för att komma framåt. Vidare har du en vilja att utmana och utveckla befintliga processer och arbetssätt för att kunna uppnå̊ bästa möjliga effektivitet och erbjudande gentemot kund. Du är också̊ lyhörd mot medarbetare och är van att driva förändringsarbeten. I rollen arbetar du tätt ihop med dina kollegor. Det är därför viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund