CUSTOMER SUPPORT MANAGER TILL NOBLESSA KÖK

Arbetsbeskrivning

Noblessa expanderar och söker en nyckelperson som ska säkerhetsställa vårt kvalitetsmedvetna och effektiva sätt att sälja och leverera kök i världsklass.

Ditt team består av medarbetare med bred erfarenhet och kunskap inom vår bransch med inriktning mot både retail och projekt. Genom ett modernt ledarskap arbetar du aktivt med att stödja, coacha och engagera medarbetarna i en stimulerande miljö som genomsyras av engagemang och smarta lösningar. Tillsammans med din organisation har du det övergripande ansvaret för genomförande av orderregistrering, projektkoordinering och eftermarknadsärenden. Du är ytterst ansvarig för att leveranser och reklamationer blir genomförda på ett effektivt sätt till kund och att rätt data registreras i affärssystemet i samråd med övriga nyckelpersoner i organisationen. Du kommer att ha personalansvar för ca 10 personer, ingå i företagets ledningsgrupp och rapportera till VD för Noblessa Sverige AB. Placeringsort för tjänsten är Norrköping.

Vi söker en kommunikativ och tydlig ledare som skall vidareutveckla personalen och avdelningen. För att lyckas i rollen är du en naturlig ledare och trivs med att arbeta med ständiga förbättringar. Du triggas av att optimera verksamheten och har ett affärsmässigt förhållningssätt. Har du dessutom erfarenhet av liknade verksamhet är det en fördel men ej ett krav. Vidare är du innovativ samtidigt som du är lyhörd och har struktur i din vardag. Eftersom vi ingår i en internationell koncern utgår vi ifrån att du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

För rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas inom företaget. Dina kunskaper, färdigheter och personliga utveckling är Noblessas mest värdefulla tillgång och en förutsättning för framgång.

Noblessa har verkat i Sverige sedan 2001. Företagets ägare Nobilia är ett av världens största köksföretag med en omsättning på ca 9 miljarder SEK och tillverkar ca 550 000 kök årligen. Nobilia verkar i ca 70 länder med fokus på Europa. Noblessa Sverige AB är en försäljning- och serviceorganisation till Nobilia med fokus på kvalitet, hög service och ett tydligt mål om att leverera den säkraste, mest kostnadseffektiva och bäst kundanpassade köksinvestering till såväl konsumenter som bygg och fastighetsbolag. Noblessa är idag ett internationellt företag med kunder i ett flertal länder. Läs mer på www.noblessa.se

I den här rekryteringen samarbetar vi med Ny Position som arbetar med rekrytering av specialister och ledande befattningar. Du söker tjänsten via www.nyposition.se där du registrerar din CV och kopplar din ansökan till tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Svante Westerberg eller Christina Cajtoft på 036-330 09 00. Vi önskar din ansökan senast den 20 oktober.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Ny Position Helen Einarson
036-330 09 00
Ida Samuelsson
036-330 09 02
Ida Samuelsson
036-330 09 02
Ida Samuelsson
036-330 09 00
Annika Quennerstedt
036-330 09 01
Helen Einarson
036-330 09 00
Christina Cajtoft
036-330 09 05
Svante Westerberg
036-330 09 00
Christine Mannerstråle
036-330 09 03
Ida Jergell
036-330 09 02

Sammanfattning

Besöksadress

OXTORGSGATAN 3
JÖNKÖPING

Postadress

OXTORGSGATAN 3
JÖNKÖPING, 55317

Liknande jobb


22 november 2024

Enhetschef administrativa enheten

Enhetschef administrativa enheten

22 november 2024

18 november 2024