Customer Support Ninja

Arbetsbeskrivning

Customer Support Ninja @ FINQR - en del av Blingdalefamiljen👑
Är du i grunden en person som har lätt för att bemöta olika typer av människor på ett tryggt och pedagogiskt sätt? Vill du jobba i ett fokuserat och nytänkande företag fyllt med skratt, nörderier och en och annan pingpong-match?

Har du dessutom en utbildning inom ekonomi och/eller erfarenhet av ekonomi, utan att för den delen vara en torrboll, då vill vi gärna träffa dig!



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

Som del av vårt team för kundservice kommer du ha nytta av din ekonomibakgrund när du arbetar med löpande handläggning och support för våra kunder och deras fakturamottagare. Du kommer även arbeta med att introducera nya kunder till FINQR och ge dem en flygande start.

Exempel på supportärenden kan vara att svara på frågor om kreditärenden, FINQRs tjänst, fakturor och inkassoärenden.

Supporten mot kunder sker via telefon, chatt och mejl. Arbetet görs i system för kundservice, kommunikation och administration. Så är du en fena på kortkommandon och snabb med muspekaren och tangentbordet, så kommer det förenkla din arbetsdag mycket





Vi erbjuder dig:

Årlig Bonus samt möjlighet till tilldelning i Optionsprogram
Flexibla arbetstider & Work-life balance
Arbeta hemifrån upp till 50% av din arbetstid
Välj själv utrustning från den tillverkare du föredrar
Tjänstepension enligt gällande ITP-plan
6 veckors förskottssemester
Friskvårdsbidrag om 3 000 kr/år
Försäkringar & Årliga hälsokontroller
🏻‍♀️ Träna under arbetstid - allt från Zumba till Marathon
Betald parkering i anslutning till kontoret
Frukost & Fika - 10-knäckisen och 3-fikat är heligt hos oss
Häng med på regelbundna after works och happenings
Pingis til you drop i vår interna pingisliga
Team spirit - bli ev del av ett sammansvetsat team
Saas & Fintech - två av de hetaste branscherna på marknaden
Möjlighet att påverka och bygga något från grunden
Var med på vår globala expansion utanför Sverige
Stora utvecklingsmöjligheter inom koncernen
En tydlig utvecklingsplan för dig som individ





Vem är du?

Vi tror att det här är rätt roll för dig som:

- Kanske är utbildad Gymnasieekonom och nu vill kombinera ekonomi med support och service,
- Eller har läst en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och ser denna tjänst som ett första steg i att utvecklas vidare mot en roll som Customer Success Manager eller Account Manager.


Oavsett vilket så brinner du för att hantera, utveckla och vårda kundrelationer. Som person är du strukturerad, systematisk och noggrann. Du drivs av att etablera nya kontakter, trivs i dialogen med våra kunder, och har ett genuint intresse för att underlätta vardagen för andra.

Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska. Har du dessutom tidigare erfarenhet inom Ekonomi eller Finans så är det ett stort plus.

Om FINQR 🦙

FINQR - som är en del av Blingdalekoncernen - erbjuder en plattform för automatisering, optimering och analysering av kundfordringar inom B2B. Den molnbaserad plattformen är en Saas-modell som täcker: fakturering, inkasso, krediter, bokföring och analys.

FINQR fokuserar på upplevelsen både för användare av plattformen och gäldenärerna, vilket gör betalningar enkla och snabba. På så sätt gör vi inte bara livet enklare för våra kunder utan också för deras kunder.

Genom att låta FINQR optimera och automatisera faktureringen minskar kredittiden/ökar betalningsviljan, frigörs tid, stärks kundrelationerna samt att översikten och kontrollen över kundfordringar ökar - detta samtidigt som du som kund får bättre likviditet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Blingdale
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 oktober 2022
  • Ansök senast: 20 november 2022

Liknande jobb