Customer Support på deltid

Arbetsbeskrivning

OIO söker för Bazaros räkning en student som har möjlighet att arbeta deltid cirka två dagar i veckan, samt är intresserad av en långsiktig karriärmöjlighet. Bazaro erbjuder en SaaS-tjänst som bland annat syftar till att effektivisera kunders fakturahantering samt stärka deras kontroll över inköp. Jobbet passar perfekt för dig som studerar och vill jobba extra i en start-up miljö och få vara med på Bazaros resa och expandering både i Sverige och internationellt.

Om tjänsten
I rollen kommer du vara ansvarig för att leverera kvalitativ service till våra kunder. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att ta emot och hantera ärenden från kunder via telefon, mail och chatt. Ärendena som kommer in handlar främst om kundernas användning av Bazaro och är därmed ekonomirelaterade (bokföring, fakturahantering, attestering m.m). Du kommer även utbilda nya och befintliga kunder för att garantera att kunden använder Bazaro på bästa möjliga sätt.

Bazaro sitter i nyrenoverade lokaler på Avenyn och du kommer till en början arbeta från deras kontor för att få en så bra introduktion som möjligt, därefter är arbetstider och arbetsplats flexibelt. Du kommer bli en del av ett härligt gäng som är blandat i ålder och bakgrund.

Vi söker dig som
Studerar eftergymnasial nivå inom ekonomi
Kan arbeta vid sidan av dina studier cirka två dagar i veckan
Har relevant tidigare erfarenhet från en serviceroll där kundupplevelsen stått i fokus
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift


Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, samt ditt intresse för såväl ett långsiktigt arbete som att arbeta i en kundnära roll med hög service i fokus. Som person tar du ansvar för det du gör genom att vara strukturerad och driva ditt arbete framåt. Du är lösningsorienterad och arbetar bra med komplexa frågor och trivs med att samarbeta med andra.

Vi ser det som meriterande om du även uppfyller nedan punkter:

Goda kunskaper i andra europeiska språk
Erfarenhet av restaurangbranschen
Grundläggande kunskaper inom redovisning

Om anställningen

Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt där du blir anställd konsult på OIO. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi tillämpar löpande urval av kandidater.

Omfattning: Vid behov, ca 2 dagar i veckan
Start: ASAP
Placering: Centrala Göteborg eller hybrid
Kontaktperson: Elsa Jonasson
Lön: Timlön

Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OIO
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 juni 2024
  • Ansök senast: 25 augusti 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024